u wilde toch gewoon alleen andere config laden in de switch via TFTP, daar heb je geen rommon voor nodig in principe.
of heeft u ook geen geldige boot image (meer) in flash: van switch?
maar even goed, u wilt dus een IOS image laden via TFTP voor het booten, begrijp ik
nu
dat was eerst niet helemaal duidelijk... moest afgaan op omschrijving van eerder...
u sprak namelijk van config, dus ik was daardoor wellicht eerder op verkeerde been gezet
maar ik had ook kunnen doorvragen haha... ok misverstand. ik denk dat u met onderstaande info en zelfs met 1e URL die ik gepost heb wel een eind komt... en je hebt dan de fast ethernet interface nodig (management interface)
dan kan je de password recovery procedure gebruiken en in switch: prompt boot en vervolgens dir flash: en evt. ook nog tftp doen...
zie hiervoor wat info hieronder
wellicht helpt u dit een beetje op weg...
even ter veheldering waar u rommon bedoelt = switch: prompt

dus u was al in rommon mode dacht ik

alleen wist even niet verder om ontbrekende IOS bin-image weer in te laden...
How to recover a Cisco Switch from Boot Loader
en evt. ook deze info bij Cisco:
Recovering Catalyst Fixed Configuration Switches from a Corrupted or Missing Image
Help entering Rommon on 3700 series
http://www.cisco.com/c/en...uide/3750xscg/swtrbl.html
AANVULLING:- TFTP werkt niet op dat moment in switch: mode (rommon)... ja dat is minder...
maar XMODEM werkt wel, maar gaat langzaam en daar zijn andere terminal progjes voor dan PuTTY (Hyper terminal of Tera Term VT ofzo)... - misschien heeft uw 3560 switch ook een USB port waarmee u vanaf een USB-stick geformateerd als FAT32 vanuit de switch: prompt de switch kan booten
ik kan het ook wel proberen voor u te fixen hoor bij mij thuis of iets in die zin
[
Voor 89% gewijzigd door
mindwarper op 03-04-2017 17:04
. Reden: extra info ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW