invulformulieren in wordpress

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prototyp3_NL
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-11-2024
Hey mensen,
Ik heb een vraag over mij wordpress website.
Ik wil graag een invulformulier maken op de site waar mensen hun gegevens in kunnen vullen. Deze gegevens worden dan als profielen aangemaakt en bijgehouden op de website. Die dan de beheerders alleen kunnen inzien.

Voorbeeld om het wat duidelijker te maken:
Stel ik ben een tuinman en wil graag mijn services vrijwillig aanbieden, ik ga naar de site en vul mijn gegevens hierin met foto.
Vervolgens krijgt de beheerder een vraag of hij nog een tuinman heeft die wat kluisjes wil doen. De beheer kijkt dan op de site en vindt de profiel van de tuinman. En neemt hiermee contact op.

Het moet dus eigenlijk zo werken als bij een datingsite

Hoop dat jullie mij een beetje in een richting kunnen sturen!
Alvast bedankt

Beste antwoord (via Prototyp3_NL op 04-04-2017 19:04)

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:08

P_Tingen

omdat het KAN

Klinkt nog wat vaag. Hoeveel bezoekers reken je op, is dit voor bv de straat/buurt waarin je woont en verwacht je enkele tientallen profielen max, doe het dan simpel en zet een formulierding op je site met contactform-7 (of vergelijkbaar) die de ingevulde zaken naar je mail sturen. Maak dan 2 formulieren: 1 met "ik zoek" en 1 met "ik bied aan" zodat je ze ook apart kan registreren.

Wil je het groter hebben, dan denk ik toch dat je zelf aan de slag moet en eea moet maken in bv PHP

... en gaat over tot de orde van de dag

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:08

P_Tingen

omdat het KAN

Klinkt nog wat vaag. Hoeveel bezoekers reken je op, is dit voor bv de straat/buurt waarin je woont en verwacht je enkele tientallen profielen max, doe het dan simpel en zet een formulierding op je site met contactform-7 (of vergelijkbaar) die de ingevulde zaken naar je mail sturen. Maak dan 2 formulieren: 1 met "ik zoek" en 1 met "ik bied aan" zodat je ze ook apart kan registreren.

Wil je het groter hebben, dan denk ik toch dat je zelf aan de slag moet en eea moet maken in bv PHP

... en gaat over tot de orde van de dag