Het grote wie kent deze SNES game topic

Pagina: 1
Acties:

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Hier een topic over oude Snes games waarvan je de titel niet meer weet. Ik zelf ben op zoek naar
edit:
de naam van
een japanse fighting game v/d SNES waarbij je begint in de bak, met zo'n streepjes uniform moet je dan eerst ontsnappen, de karakters waren Super Deformed (van die blokhoofden zoals je wel meer ziet bij jap games). Weet iemand welke ik bedoel?

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Ik weet wel welke spel die je bedoeld, maar de naam schiet me het niet binnen. Ik moet een keer mijn diskette bakjes in kijken.

kikke booo!

Cyber011

Verwijderd

even kijken of mijn plaatje werkt.

sorry!!!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Leuke Pic Tan.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik had een tijdje geleden ook zo'n vraag. Dat ging om een spel met een mini Ultraman en nog een aantal karakters. En dan in de stijl van Double Dragon/Final Fight. Er is toen verteld dat het Gundam/Great Battle blabla is. Inmiddels heb ik elke titel waar deze naam in voorkomt bemachtigd, maar het is nog steeds niet het spel wat ik zoek. :'(.
Al leken al deze spellen er wel verdacht veel op!

Toch bedankt voor de reakties!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Ha joop ik heb het zelf getekend in een minuut of zo.

Heb je mijn andere topic al gezien:
al 47 hits

cyber011

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 02:07 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik had een tijdje geleden ook zo'n vraag. Dat ging om een spel met een mini Ultraman en nog een aantal karakters. En dan in de stijl van Double Dragon/Final Fight. Er is toen verteld dat het Gundam/Great Battle blabla is. Inmiddels heb ik elke titel waar deze naam in voorkomt bemachtigd, maar het is nog steeds niet het spel wat ik zoek. :'(.
Al leken al deze spellen er wel verdacht veel op!

Toch bedankt voor de reakties!
Leek het er wel veel op? Zater er dezelfde karakters in en was de gameplay hetzelfde? Als je me iets meer info geeft kan ik nog even kijken of ik iets weet.

Pagina: 1