Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin verhuist binnenkort naar Nederland. Ze wilt een baan vinden in de it sector als junior front end developer. Ze heeft hoger universitair onderwijs afgerond maar niet in deze richting. In haar land heeft ze een paar maanden intensieve training gehad voor front end developer en ze wilt graag weten hoe hoog de vraag naar zulke personen. Hoe groot de kansen zijn om een baan te vinden zonder de nederlandse taal machtig te zijn maar wel Engelstalig met kennis van html5 css3 basis javascript jquerybootstrap en sass????
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
Volgens mij is in de IT kennis van de Nederlandse taal geen vereiste. Bij ons op de zaak wordt veel Engels gesproken en ik heb redelijk veel collega's die geen Nederlands kunnen.

Zou geen issue moeten zijn. Daarbij zijn er genoeg vacatures voor frontenders, dus ik zie op dat vlak geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

De vraag is inderdaad groot, en zo lang haar Engels goed is, verwacht ik geen taalbarriere bij de meeste bedrijven. Let wel op dat bedrijven eisen stellen aan je kennis, en vooral je leersnelheid (de snelheid waarmee nieuwe JS-frameworks worden uitgespuugd is niet bij te houden).

Niet geschoten is mis, dus ik zeg probeer het, maar heb een portfolio bij de hand, of zorg dat je iets kunt demonstreren. Juist zonder relevante werk-ervaring wil je iets hebben om je te onderscheiden van Sjon Bierkrat die wel eens een cursusje html/css gedaan heeft.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcastin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-05-2022
Als ze haar kennis uitbreid met AngularJS (1.5, maar liefst ook al kennis van 2.0), dan heeft ze nog meer kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
FreezeXJ schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:26:
De vraag is inderdaad groot, en zo lang haar Engels goed is, verwacht ik geen taalbarriere bij de meeste bedrijven. Let wel op dat bedrijven eisen stellen aan je kennis, en vooral je leersnelheid (de snelheid waarmee nieuwe JS-frameworks worden uitgespuugd is niet bij te houden).
Ze volgen echter allemaal wel enigszins dezelfde structuren. Dus als je er 1 kent (en je bent een beetje bij de pinken) dan kan je je snel aanpassen.

Ik werk vrijwel uitsluitend met Angular, maar Vue of React is niet wezenlijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik geloof dat er zelfs een groeiend te kort is aan front-end developers. Ik heb in ieder geval niet het idee dat ik lang op zoek zou hoeven zijn als ik naar een ander bedrijf zou willen.

Wat wel belangrijk is is de regio waarin ze komt te wonen en wil werken en wat ze een reeel salaris zou vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door perpixel op 03-04-2017 13:39 ]

Pagina: 1