wat wil je er voor geven, ik heb er 1 inclusief tas/spellen
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
ik heb er ook nog een met een aantal spellen, een tas, een adapter voor 230 volt, en een link kabel.
mail me maar ff op wesleyjanssen@chello.nl
mail me maar ff op wesleyjanssen@chello.nl
Ik wil wel een geeltje geven voor zo'n ding met wat spelletjes erbij.
Was bij ons op school echt een rage in groep 8 het ding kostte ook nog geen 100 piek volgens mij, en die spellen waren helemaal goedkoop...
Ik had al een Game Gear...
Was bij ons op school echt een rage in groep 8 het ding kostte ook nog geen 100 piek volgens mij, en die spellen waren helemaal goedkoop...
Op woensdag 04 juli 2001 17:09 schreef Masterdam het volgende:
Ik wil wel een geeltje geven voor zo'n ding met wat spelletjes erbij.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
ja idd toen ik hem kocht heb ik er veel meer voor betaald.....ik was een van de 1e hiero die er een had.Op woensdag 04 juli 2001 18:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
100 piek?? laat me niet lachen.. ze waren echt wel wat duurder... vraag me echter niet wat het wel waard is
ik had hem een jaar of 8 geleden. Ik vond het beter dan een gameboy en nog steeds denk ik. Alleen jammer dat ie het niet doet. Binnenkort met de auto naar italie. en als je dan voor het eerst weer er op kan spelen in jaren is wel leuk.
Gezocht: Atari Lynx - 19-05-2001 50 nee
Er zijn 2 advertenties gevonden in de rubriek Consoles/game/Playstation/Nintendo/Sega:Type Product Prijs Datum Gezien Foto
Gezocht: Atari Lynx + - F50,- 21-06-2001 20 nee
Aangeboden: atari lynx met 11 spellen fl. 250,- 13-06-2001 129 ja
Er is 1 advertentie gevonden in de rubriek Spellen/games:Type Product Prijs Datum Gezien Foto
Gezocht: Atari Lynx games - 31-05-2001 32 nee
dus ff op marktplaats zoeken.
Er zijn 2 advertenties gevonden in de rubriek Consoles/game/Playstation/Nintendo/Sega:Type Product Prijs Datum Gezien Foto
Gezocht: Atari Lynx + - F50,- 21-06-2001 20 nee
Aangeboden: atari lynx met 11 spellen fl. 250,- 13-06-2001 129 ja
Er is 1 advertentie gevonden in de rubriek Spellen/games:Type Product Prijs Datum Gezien Foto
Gezocht: Atari Lynx games - 31-05-2001 32 nee
dus ff op marktplaats zoeken.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Pagina: 1