Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 886251

Topicstarter
Zoals jullie allen weten heeft Revolut een Premium account uitgerold wat enigzins in het vaarwater komt van N26, maar ook willen ze een IBAN gaan uitrollen binnen enkele maanden. Voor 8 euro per maand krijg je er een wat "luxere" kaart voor, meer mogelijkheden met je Revolut rekening en een (beperkte) reisverzekering.
Wat denken jullie over Premium en is het de moeite waard wanneer ook de IBAN er in zal zitten?

Animo voor een gecombineerde MasterCard/Maestro pas is er wel na wat gesprekken te hebben gehad met Revolut.

De vraag is nu in hoeverre is dit een concurrent voor N26 of Bunq en wat levert het ons op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 18:27
In mijn ogen niet echt interessant voor zo'n prijs. Meer dan € 100 per jaar voor dat soort "extra's".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Crasheeee schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:45:
In mijn ogen niet echt interessant voor zo'n prijs. Meer dan € 100 per jaar voor dat soort "extra's".
Klopt, het Black product van N26 is in elk geval goedkoper dat is een feit.
Vraag is ook of Revolut meer opties zal gaan toevoegen, aan dit account of dat de prijs omlaag zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 01:33
Revolut Premium biedt weinig extra, terwijl je met 8 Euro per maand relatief veel betaalt. Wellicht dat ze voor engelse begrippen niet duur zijn, maar in andere landen is dit gewoon veel. Zonder IBAN is het ook nog steeds niet een volwaardige bankrekening zoals ze al in de UK aanbieden. En de verhoging van de no-fee limit voor atm's van 200 naar 400 Euro is natuurlijk teleurstellend als je beseft dat het in het begin gewoon 500 Euro was voor iedereen. Het zijn allemaal welkome extra's, maar niet die 8 Euro per maand waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat op deze punten N26 het veel beter doet en hun black product is ook nog goedkoper(nu moet het nog naar NL komen).
Op de community van Revolut is wel gesproken over meer dingen die komen in het Premium product binnenkort.