i5 3570K @4.2Ghz, Zalman CNPS9900 MAX (Blue led), MSI Z77A-G45, Gainward GTx 1080 GLH, G.Skill Sniper F3-1866C9D-16GSR, Corsair AX860, 2xSamsung 840 EVO 120GB Raid-0, Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001-2TB, Fractal Design Define R4 Pearl Black
Heb mijn ROG Swift bij de mediamarkt in Eindhoven uitgeprobeerd en gekocht, mycom had ze ook staan alleen die winkel is hier weg. Verder zou ik zo niet weten of er nog fysieke winkels zijn die ze hebben staan.MitchelDZ schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:29:
Ben geïnteresseerd in een hogere refresh rate monitor.
Nu is dit een specifiek segment van de technologie markt is, namelijk gamers met een hoger budget.
Zijn er winkels die deze monitoren op display hebben staan? Kan ze namelijk nergens functionerend vinden :x
Bel wat winkels in de buurt op en kijk of je hem kan bekijken. Anders kan je Op Tweakers nog een advertentie plaatsen. Of je bij hun voor een kratje bier hun monitor mag testen. Genoeg mensen die je uit de brand kunnen halen.
Ik heb iets meer dan een week geleden een nieuwe monitor (ASUS VG248QE) gekocht voor mijn nieuwe PC. Het is een TN-Paneel, 144Hz en 1ms response time. Had daarvoor zelf ook nog nooit een hogere refresh rate gezien dan 60Hz, dus het was een gok in de hoop dat het zou bevallen. Wat ik je kan zeggen is dat het verschil heel duidelijk is als je het mij vraagt, en zou voor geen goud terugwillen. Het is echt waanzinnig om spellen als bijvoorbeel GTA V en Rocket League in hoge FPS te spelen.
Van mij mag je langskomen in Oosterhout om het met je eigen ogen te zien, maar er zijn vast andere tweakers die meer in de buurt van Culemborg wonen. Voor jou wat handiger natuurlijk..
Succes!
Van mij mag je langskomen in Oosterhout om het met je eigen ogen te zien, maar er zijn vast andere tweakers die meer in de buurt van Culemborg wonen. Voor jou wat handiger natuurlijk..
Succes!
“If you hype something and it succeeds, you’re a genius; it wasn’t a hype. If you hype something and it fails, then it’s just a hype.”–Neil Bogart
@loki504 Goede ideeen. Thanks!
@DTS1997 Is wel even rijden, maar bedankt voor het aanbod. Ik wordt af en toe erg blij van mensen op Tweakers
@DTS1997 Is wel even rijden, maar bedankt voor het aanbod. Ik wordt af en toe erg blij van mensen op Tweakers
i5 3570K @4.2Ghz, Zalman CNPS9900 MAX (Blue led), MSI Z77A-G45, Gainward GTx 1080 GLH, G.Skill Sniper F3-1866C9D-16GSR, Corsair AX860, 2xSamsung 840 EVO 120GB Raid-0, Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001-2TB, Fractal Design Define R4 Pearl Black
@MitchelDZ Daar was ik al bang voor. Geen dank! Ik ook, Tweakers zijn de beste mensen die er zijn, toch!?
“If you hype something and it succeeds, you’re a genius; it wasn’t a hype. If you hype something and it fails, then it’s just a hype.”–Neil Bogart
Pagina: 1