geen nderlandse ondertitels beschikbaar (the team)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Mijn vraag

Klopt het dat Netflix sommige -zo enorm basale- ondertitel talen gewoon niet beschikbaar stelt?
Mijn vriendin en ik kijken graag een serietje zo nu en dan. Zij komt uit Noorwegen en spreekt geen nederlands.. Wanneer we in noorwegen kijken via mijn account is er soms ook geen engelse ondertitel beschikbaar (zoals bij "The team" waardoor ik er geen hout van kan volgen (Duits, zweeds en nederlands).

Wanneer we hier in nederland kijken is weer alleen de nederlandse ondertitel beschikaar wardoor zij het weer niet kan volgen..

Ik kan me niet voorstellen dat netflix iets te winnen zou hebben door de engelse ondertiteling niet beschikbaar te stellen. Dus het moet een instelling zijn ergens.

Ik heb mijn account altijd al op Engels staan. Heb ik een configuratie item over het hoofd gezien?

Beste antwoord (via procyon op 04-04-2017 14:55)

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Netflix stelt inderdaad niet alle ondertiteling overal beschikbaar. Heb er al eens contact over gehad met de klantenservice en het heeft te maken met rechten en wel/niet willen betalen daarvoor in bepaalde landen. Soms is het zelfs zo dat bepaalde talen alleen bij sommige seizoenen van series beschikbaar zijn (The Bridge bijvoorbeeld).

Vreselijk irritant dat niet gewoon overal standaard Engelse ondertiteling voor beschikbaar is; terwijl die eigenlijk altijd wel bestaat.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

volgens mij stelt Netflix in Noorwegen die bepaalde subs niet ter beschikking

[ Voor 42% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-04-2017 14:46 ]

This is the Way.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Netflix stelt inderdaad niet alle ondertiteling overal beschikbaar. Heb er al eens contact over gehad met de klantenservice en het heeft te maken met rechten en wel/niet willen betalen daarvoor in bepaalde landen. Soms is het zelfs zo dat bepaalde talen alleen bij sommige seizoenen van series beschikbaar zijn (The Bridge bijvoorbeeld).

Vreselijk irritant dat niet gewoon overal standaard Engelse ondertiteling voor beschikbaar is; terwijl die eigenlijk altijd wel bestaat.