Windows gaat in slaapstand bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo ter stege
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-12-2024
Mijn vraag
Als ik mijn pc aanzet dan dan start hij op tot dat hij bij het windows logo komt en vervolgens in slaapstand gaat.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om eeen andere kabel te doen en mn pc te resetten maar niks werkt

[ Voor 22% gewijzigd door Timo ter stege op 02-04-2017 13:31 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40

Dograver

>> Insert Title Here <<

Als je de pc dan opnieuw aanzet nadat hij in slaapstand is gevallen, start hij dan wel door of valt de pc dan vervolgens weer in slaapstand?

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo ter stege
Dan gaat hij weer in slaapstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

Vertel eens wat meer over de hardware? Heb je los van de powercable ook meer getest? Heb je recent wijzigingen doorgevoerd in de hardware? Welke hardware gebruik je?

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo ter stege
Ik gebruik windows 10 ik had het probleem opgelost door windows te herinstaleren maar het gebeurd nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

Beste Timo, met deze informatie kan ik (en andere tweakers evenmin) niets voor je betekenen. Dat je Windows 10 gebruikt geef je in je openingspost reeds aan. Als ik je vraag wat voor hardware je gebruikt, geef je opnieuw aan dat je Windows 10 gebruikt. Windows 10 definieert niet welke hardware je gebruikt.
Je zult zelf echt met meer info moeten komen. Wij hebben geen kristallen bol op ons bureau staan waarin we kunnen kijken om jou probleem op te lossen.

En gebruik eens hoofdletters en leestekens. Dat leest wel zo prettig.

Maar dan blijft nog steeds mijn vraag open staan over welke hardware je gebruikt.
Heb je recent iets gewijzigd aan je configuratie?

Kun je wel inloggen via veilige modus?

[ Voor 19% gewijzigd door Dograver op 11-04-2017 11:26 ]

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-04 10:32
Al geprobeerd in veilige modus te starten?

*spuitelf* |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Clavis op 11-04-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karschoo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-04 15:08
Het kan hardware of software gerelateerd zijn. De waarschijnlijkheid hangt af van hoe het optreed. Dus blijft je pc constant in slaapmodus gaan, of blijft de pc wel actief als je die na het opstarten uit slaapstand haalt?
Als dit niet het geval is het eerder software gerelateerd. Het kan het zijn dat ergens in de instellingen staat maar hier heb ik minder verstand van, daarnaast gebeurd het niet makkelijk. Als het continu optreed is het waarschijnlijker dat het ergens in je hardware zit.

Als je toetsenbord een slaapstandknop heeft, kun je wellicht een ander toetsenbord proberen. Wellicht is je knop vuil of zit die vast. Haal je toetsenbord connector uit je pc en zet m eens aan om te testen. Wellicht is het verholpen.
Als je pc een slaapstand knop heeft, dan helpt het miss om hem een paar keer in te drukken zodat er wellicht een vuiltje los schiet. Helpt dit niet, kun je de functie van de knop instellen in je bios (kan bij elk moedebord naar mijn ervaring, maar ik heb er niet heel veel ervaring mee)
Pagina: 1