Wat is het
Best Secret is een site waar merkkleding aangeboden word tegen 20% tot 80% lagere prijzen. Dit betreft meestal artikelen van uitlopende collecties. Maar ook gewoon overhemden, broeken, schoenen uit lopende collecties.
Is het echt zo goedkoop
Ja, meestal wel. Eke dag bieden ze een aantal merken (of catogorien) aan met extra korting. Hier kan je meestal erg goedkoop goede dingen scoren. Elke laatste dag van de maand gaan hele voorraden weg met 80%. Ze hebben ook gewoon een normale collectie met ~ 20% korting. Daar heb je natuurlijk wel kans dat het elders ook te krijgen is. Kijk dus goed wat SALE is, want dat is gewoon echt goedkoop.
Zoals met elke aanbieding is het handig om altijd even te dubbelchecken of het elders niet goedkoper is, maar meestal zit je goed.
Onze grootste winsten zitten vaak in kinderkleren en kinderschoenen.
Hoe kom ik er in
Simpel, je moet uitgenodigd worden. Het is een gesloten site, maar dat is natuurlijk marketing. Uiteindelijk willen ze veel klanten. Als je bent uitgenodigd en een bestelling hebt geplaatst, mag je ook iemand uitnodigen.
Het is bedoelt als vrienden en familie uitnodiging. Dus niet iedereen en zijn moeder uitnodigen, dan krijg je een waarschuwing.
Wat heeft de persoon die jou uitnodigt hier aan?
De persoon die jou uitnodigt krijgt 10% korting op zijn volgende aankoop zodra jij iets besteld.
Ik wil er in
Mooi. Laten we dit topic als verzamelplek gebruiken. De eerste 3 die zich hier aannmelden, stuur ik een invite (kan 48 uur duren). Als die wat besteld hebben, kunnen zij ook weer wat mensen uitnodigen, en op een gegeven moment zit iedereen er wel in en heeft iedereen ook wat kortingscodes
Uitnodigen gaat op basis van e-mail adres, die moet dus wel zichtbaar zijn in je profiel.
[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2017 21:20 ]