Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze computer wordt uitsluitend gebruikt voor de basistaken en niet voor gaming, wel is de wens dat deze basistaken snel en enigszins tegelijkertijd kunnen gebeuren.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De bedoeling is zo min mogelijk met een budget van 300 tot 400 euro. Inclusief verzendkosten en windows 10 maar exclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier het lijstje wat ik zelf dacht nodig te hebben:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst gewoon Intel, het vertrouwde.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
De grootste eis is dat hij snel opstart en zijn taken goed en snel uitvoert, niets teveel gevraagd lijkt me.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Hulp om de prijs te verminderen met nog steeds goede kwaliteit ofwel een goede bang-for-buck ratio.
Alvast bedankt voor jullie help en goede zondag
Deze computer wordt uitsluitend gebruikt voor de basistaken en niet voor gaming, wel is de wens dat deze basistaken snel en enigszins tegelijkertijd kunnen gebeuren.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De bedoeling is zo min mogelijk met een budget van 300 tot 400 euro. Inclusief verzendkosten en windows 10 maar exclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier het lijstje wat ik zelf dacht nodig te hebben:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 117,61 | € 117,61 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | be quiet! System Power B8 300W | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 55,45 | € 55,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 433,91 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst gewoon Intel, het vertrouwde.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
De grootste eis is dat hij snel opstart en zijn taken goed en snel uitvoert, niets teveel gevraagd lijkt me.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Hulp om de prijs te verminderen met nog steeds goede kwaliteit ofwel een goede bang-for-buck ratio.
Alvast bedankt voor jullie help en goede zondag