Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haihai,

Iets meer dan één week geleden kreeg ik plots problemen met mijn nieuwe RX 470 graphics card.
Eerst kon ik met ong 110~ fps op max gamen, nu is dat 30~ op minimum.
Driver opnieuw installeren leek mij een goed idee. Dus met DDU de drivers verwijderd. Herstart, nieuwe driver geïnstalleerd en.. "Error 173 – AMD Installer Cannot Continue Since AMD Graphics Hardware Was Not Found".
En toen was mijn fps nog slechter.. 3 fps met alles op minimum.
Dus weer de drivers verwijderd, en hetzelfde riedeltje maar dan met autoselect driver. "Error 175 – AMD Installer Cannot Continue Due to Unsupported AMD Graphics Hardware".
Aangezien ik hier op vastloop is het wel te merken dat ik belabberd ben als het op techniek aankomt. Wat zou ik kunnen ondernemen om t weer goed te krijgen?

Als er nog enige info nodig is dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groeten,
Warris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een systeem bestaat niet uit alleen een videokaart. Graag merk en type van de overige onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:55
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 00:23:
Haihai,

Iets meer dan één week geleden kreeg ik plots problemen met mijn nieuwe RX 470 graphics card.
Eerst kon ik met ong 110~ fps op max gamen, nu is dat 30~ op minimum.
Driver opnieuw installeren leek mij een goed idee. Dus met DDU de drivers verwijderd. Herstart, nieuwe driver geïnstalleerd en.. "Error 173 – AMD Installer Cannot Continue Since AMD Graphics Hardware Was Not Found".
En toen was mijn fps nog slechter.. 3 fps met alles op minimum.
Dus weer de drivers verwijderd, en hetzelfde riedeltje maar dan met autoselect driver. "Error 175 – AMD Installer Cannot Continue Due to Unsupported AMD Graphics Hardware".
Aangezien ik hier op vastloop is het wel te merken dat ik belabberd ben als het op techniek aankomt. Wat zou ik kunnen ondernemen om t weer goed te krijgen?

Als er nog enige info nodig is dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groeten,
Warris
Terug sturen en NVIDIA halen!!!.... Nee sorry wat was een grapje.

Wat je wel kan doen is hem RMA sturen.

Maar zonder gekheid nu.

Probeer hum eens in een andere slot. En/of probeer hem in een andere PC. Zodat je zeker weet dat je GPU kapot is. Mocht hij kapot zijn dan moet je garantie claimen bij de winkelier.

[ Voor 8% gewijzigd door loki504 op 02-04-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 08:30:
Een systeem bestaat niet uit alleen een videokaart. Graag merk en type van de overige onderdelen.
Bij deze de rest:
Gigabyte GAB150HD3P
Crucial SSD MX300 275GB
Intel Core i5 6400
Corsair PSU Builder CX450M Bronze
Kingston DDR4 HyperX Fury 2x4GB 2133
En de gpu is de Sapphire Videokaart RX 470 Nitro+ 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

2 dingen proberen: of een andere voeding proberen, of even je videokaart in iemands anders pc proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties. Ik zal het proberen als ik weer tijd heb.. Kan nog even duren. :\
Pagina: 1