friv slecht voir je laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 686445

Topicstarter
mn kinderen doen heel veel friv

kan mnlaptop daar van over belasten? hij loeit het dan uit, bij minecraft niet.
en er staan veel banners met reclame bij, mogelijk met malware.

gewoon niet gebruiken? straks gaat mn laptop kapot.

zo beter?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 686445 op 01-04-2017 23:26 ]

Beste antwoord (via Anoniem: 686445 op 02-04-2017 11:59)

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:32
Wat jij hebt zitten roken moet goed spul zijn damn.

Maar goed, zolang je een goede anti malware en anti virus hebt is er weinig aan de hand tenzij je zelf allemaal vage programma's gaat installeren zoals pc optimizers/speed up my pc en al dat soort rommel..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik weet niet wat jij gebruikt heb maar misschien even je bericht aanpassen. :)

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je schrijfstijl laat een beetje de wensen over en het is moeilijk een goed verhaal er uit te halen. Als je je openingspost wat kunt verduidelijken (halve zinnen volledig maken, meer/goede interpunctie en spatie's gebruiken) zou dat veel helpen.

Zoals ik het lees spelen je kinderen spelletjes op een online spelletjes site genaamd friv en je bent bang voor overbelasting en malware.

Voor malwarepreventie kun je verschillende dingen doen, van virusscanners tot adblockers. Ik vraag me alleen af waarom je specifiek bij deze website bang bent voor malware, dat risico is namelijk op bijna alle websites even groot (behalve bij een klein aantal sites waarbij de prijs voor banners niet minimaal is en dus te duur is om te gebruiken voor het verspreiden ervan).

Verder is een fan die blaast alleen maar een goed teken. Dat betekend dat je PC doorheeft dat z'n interne temperatuur te hoog is en dat hij dat moet lozen. En als het goed is zorgt de PC er zelf voor dat het overbelast word door of voor meer verkoeling te zorgen of door minder te presteren, dus dat is ook niet iets om bang voor te zijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +8 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:32
Wat jij hebt zitten roken moet goed spul zijn damn.

Maar goed, zolang je een goede anti malware en anti virus hebt is er weinig aan de hand tenzij je zelf allemaal vage programma's gaat installeren zoals pc optimizers/speed up my pc en al dat soort rommel..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 597256

Beste 1 april grap die ik vandaag heb gezien ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:56
Anoniem: 597256 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 23:42:
Beste 1 april grap die ik vandaag heb gezien ;)
Ik ben ook vanaf gisteren gestopt met gewelddadige games spelen zo als farcry en The witcher , want mijn pc wordt er onrustig van en gewelddadig.

dus vanaf nu alleen maar tycoon en simulatie games want dan word hij wat slimmer ( hopelijk)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik denk dat de TS gewoon http://www.friv.com bedoeld :P

Ja dat is allemaal Flash en dat zal wel veel CPU kosten, en nee dat kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 669783

Aardbei

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 669783 op 21-12-2020 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Dat er nog veel online games in Flash draaien is omdat de ontwikkelaar te lui is om met de tijd mee te gaan. Investering blijven uitmelken maar ondertussen niet herinvesteren in rewrites en nieuwe technieken. Tegenwoordig hebben we Flash niet meer nodig. Met HTML5 kun je in de browser hele mooie dingen maken.

Adobe Flash is al jaren dood. En wordt op dit moment daadwerkelijk begraven door Google Chrome en alle andere web browsers. Het is regelrecht rotzooi die op dit moment heel snel aan het verdwijnen is. We zullen binnen afzienbare tijd geen last meer hebben van Flash.

Oja, om nog even terug te komen op de openingsvraag. De laptop overleeft het waarschijnlijk wel. Er zal mogelijk iets meer slijtage zijn door de hogere temperaturen en geforceerde koeling die nodig is om de energie van de verspilde CPU cycles af te voeren. Er is een verhoogde kans dat je virussen oploopt. Mijn advies is, hanteer het piepsysteem. Zolang het werkt werkt het. Wanneer het stuk is ga je op dat moment kijken hoe dan verder.

[ Voor 27% gewijzigd door FrankHe op 02-04-2017 11:28 . Reden: antwoord op openingsvraag toegevoegd ]

Pagina: 1