Hallo Tweakers,
vandaag voor het eerst sinds dat ik hier een beetje rondlurk een gekke situatie gehad. Namelijk dat de verkoper van een moederbord + cpu + koeler een pakketje naar mij opgestuurd heeft, nog vrij normaal tot zo ver alleen de manier waarop hij verpakt is was dramatisch. Het pakketje zat in een plastic zak met daarin stukken papier en tussen de CPU en moederbord in ook nog een stukje papier met daarop "Koelpasta hier aanbrengen" dat laatste vond ik dan niet zo heel erg maar wel apart
Nou ja ik dus na dat ik van werk thuis kwam even een berichtje gestuurd naar de Tweaker:
vandaag voor het eerst sinds dat ik hier een beetje rondlurk een gekke situatie gehad. Namelijk dat de verkoper van een moederbord + cpu + koeler een pakketje naar mij opgestuurd heeft, nog vrij normaal tot zo ver alleen de manier waarop hij verpakt is was dramatisch. Het pakketje zat in een plastic zak met daarin stukken papier en tussen de CPU en moederbord in ook nog een stukje papier met daarop "Koelpasta hier aanbrengen" dat laatste vond ik dan niet zo heel erg maar wel apart
Nou ja ik dus na dat ik van werk thuis kwam even een berichtje gestuurd naar de Tweaker:
De volgende dag was ik dus helemaal blij naar mijn oma gegaan zodat die eindelijk haar e2200 de deur kon wijzen aangezien de Intel niet aan de behoefte van mijn oma voldeed (diehard Farmville spelen en tegelijk nog een raar spoor zoek spel ook nog!) echer na het plaatsen van het setje begonnen fans 100% te spinnen. Ik dus geprobeerd daarna met ddr2 aangezien het moederbord een ASRock G43Twins-FullHD betreft die DDR2 EN DDR3 ondersteund mits het 1333mhz betreft wat ik dus ook in huis had 2x 2GB! Vanalles geprobeerd maar kreeg het niet werkend. Hierop dus weer een bericht gestuurd naar de verkoper dat hij kapot was en ik graag de set weer terug wou sturen echter kreeg ik het volgend bericht binnenHij is binnen, ik ga hem vanmiddag testen maar volgende keer als je iets verstuurt is een statisch zakje toch zeker een must. Als nu ook maar een beetje statische spanning op het moederbord kwam is hij dood.
Is dit echt hoe dit gaat? En hoe zou ik dit verder af moeten handelen? Ik vind dit niet fair ook al gaat dit om een klein bedrag de koper zou het IMO normaal verpakt moeten hebben.Je hebt zelf aangegeven dat je vermoed dat alles kapot is gegaan onderweg en verzending is risico van de koper.