Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
We hebben ontdekt dat er naast ons abonnement ook maandelijks 3 bedragen worden afgeschreven voor een toestelverzekering. Dit gebeurd al een tijdje maar was ons niet opgevallen omdat het leek dat het gewoon afschrijvingen waren van onze andere verzekeringen.
Nu hebben we twee telefoonabonnementen bij T-mobile en nooit aangegeven dat we een verzekering willen. Het gaat zelfs om 3 bedragen met ieder een eigen polisnummer.
De verzekeringen lopen bij het bedrijf Ace Dynasure.
Je kunt een account aanmaken op de MyDynasure. Dit heb ik gedaan maar geen enkel van de 3 polisnummers worden herkend.
Nu gaan we natuurlijk aankomende week naar de T-mobile winkel voor opheldering maar ik vermoed dat deze ons doorverwijzen naar Dynasure.
Maar anderzijds het gaat om T-mobile abonnementen en ik neem aan dat zij ons aangemeld hebben voor deze verzekeringen.
Dus zijn zij dan niet het aanspreekpunt ?
Wie heeft hier ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit je verhaal begrijp ik dat de verzekeringen los worden afgeschreven van de T-Mobile-rekening. Heb je het contract destijds afgelopen bij een andere winkel (Phone House, Belsimpel ect.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 19:26
T-Mobile heeft zo'n verzekering automatisch aangevinkt bij mijn verlenging met telefoon. Als het klopt kreeg je een e-mail van Ace Dynasure. Je moet contact opnemen met Ace Dynasure. Ze zeggen dat je abonnement kan opzeggen via e-mail. Dat heb ik gedaan voordat de verzekering begon. Binnen twee dagen heb ik een bevestiging via e-mail gekregen dat die verzekering is beëindigd.

[ Voor 5% gewijzigd door plizz op 01-04-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plizz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:46:
T-Mobile heeft zo'n verzekering automatisch aangevinkt bij mijn verlenging met telefoon. Als het klopt kreeg je een e-mail van Ace Dynasure. Je moet contact opnemen met Ace Dynasure. Ze zeggen dat je abonnement kan opzeggen via e-mail. Dat heb ik gedaan voordat de verzekering begon. Binnen twee dagen heb ik een bevestiging via e-mail gekregen dat die verzekering is beëindigd.
En dan hier de gegevens: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
We hebben altijd de abonnementen via de T-mobile winkel verlengd.
We hebben ook geen bevestigingsmail ooit gehad. Dat hebben we net nog opgezocht. Natuurlijk gaan we het direct opzeggen maar willen ook opheldering waarom er 3 bedragen worden afgehouden.
Ook vreemd dat je blijkbaar standaard aan een verzekering vast zit bij T-mobile.