Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57
Mijn vraag
Op dit moment heb ik de note 3, de prestaties zijn wel goed/redelijk en ik luister muziek via spotify, ik kijk af en toe youtube via de note 3 en de facebook, snapchat, 9gag en whatsapp. Alleen als ik mijn telefoon gebruik kan het binnen een uur 20% minder zijn. Ik laad soms 2x per dag op. Ik zag dat je bij de providers een s7 edge kan kopen met abonnement en cashback. Tele2 heeft gunstige prijzen alleen ik hoor negativiteit van een vriend van me broer (geen bereik, slecht klantenservice, hoge kosten buiten de bundel). Bij andere providers hebben niet 10gb databundel of ik kreeg een hartaanval van het bedrag die ik in totaal betaal. Meer dan me gamepc. Toen ik keek ik naar me note 3 en ik heb over 2 dingen wat me irriteer. Batterij en geen updates meer van samsung. Qua prestaties doet hij nog prima.
Ik zag alleen de flagships die rond de 900 in de twee jaar met abonnement (of zonder met sim-only). Met de snapdragen 800 doet hij het nog steeds goed.

Mijn vraag is: kan ik beter 900 uitgeven voor een nieuwe of een nieuwe batterij kopen,

Relevante software en hardware die ik gebruik
Youtube, spotify, whatsapp, facebook, snapchat

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy Note 3 accu (origineel)

Review QNAP TS-230 NAS

Beste antwoord (via Dutchredgaming op 03-04-2017 10:56)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Je kunt ook je toestel nog een fabrieks reset geven, dat kan je accu ook verbeteren.
Verder is er nog geen einde ondersteuning apps op Android 5, dus dat kan nog wel een jaartje mee.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zou een nieuwe batterij kopen(org).

Ik ben sowieso niet voor een toestel bij abonnement en ook geen Samsung kopen, er zijn wel andere opties
voor een nieuw android toestel. ONEplus, Huawei, HTC o.a

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is 900 vs. 14 euri niet een beetje een no-brainer?

Als het ding in principe nog voldoet haal je met 14 euro de druk een beetje van de ketel en kun je lekker je huidige toestel blijven gebruiken tot je iets tegen komt waar je wél warm voor loopt wat je met het huidige alternatief blijkbaar niet doet.

Zelfs als je een nieuw toestel koopt is het wel zo prettig deze in optimale gebruikstoestand te houden als back-up of voor degene die er daarna gebruik van zal maken.

Of probeer je bij ons een rechtvaardiging te krijgen voor de aanschaf van een mooi nieuw toestel? ;)

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57
Hackus schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:02:
Ik zou een nieuwe batterij kopen(org).

Ik ben sowieso niet voor een toestel bij abonnement en ook geen Samsung kopen, er zijn wel andere opties
voor een nieuw android toestel. ONEplus, Huawei, HTC o.a
Met de vlaggenshippen van Oneplus, Huawei en HTC die qua specs gelijk of meer is kom ik ook op een duurdere bedrag uit. Alleen de Note 3 is van 2012...
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:05:
Is 900 vs. 14 euri niet een beetje een no-brainer?

Als het ding in principe nog voldoet haal je met 14 euro de druk een beetje van de ketel en kun je lekker je huidige toestel blijven gebruiken tot je iets tegen komt waar je wél warm voor loopt wat je met het huidige alternatief blijkbaar niet doet.

Zelfs als je een nieuw toestel koopt is het wel zo prettig deze in optimale gebruikstoestand te houden als back-up of voor degene die er daarna gebruik van zal maken.

Of probeer je bij ons een rechtvaardiging te krijgen voor de aanschaf van een mooi nieuw toestel? ;)
Dat zal wel voor probleem 1, de batterij wel verhelpen.
Alleen ik zit dan met Andriod 5.0 8)7
Ik kan wel rooten, maar dan loop ik ook risico's

Dank jullie wel voor jullie snelle reacties :D

Review QNAP TS-230 NAS

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat heb je te verliezen met het oude toestel? Als je naar een nieuwere versie OS wilt kijk hier dan eens naar.

https://www.google.nl/sea...d=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

De originele firmwareversie is evt. ook wel weer terug te flashen als het toch niet bevalt. En als je je toestel brickt is het besluit gelijk ook gevallen. ;)

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Je kunt ook je toestel nog een fabrieks reset geven, dat kan je accu ook verbeteren.
Verder is er nog geen einde ondersteuning apps op Android 5, dus dat kan nog wel een jaartje mee.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Toestel bij abonnement kan/mag niet meer. Je koopt hem los en betaalt in termijnen. Dit is dus niet afhankelijk van de provider. De telefoon mag ook niet meer onderdeel zijn van het contract voor je mobiele abonnement.

Als je al van plan zou zijn om een nieuwe te kopen op afbetaling naast een abonnementsverlenging, dan doe je dat het beste nog deze maand. Vanaf volgende maand komt er een BKR registratie bij de aanschaf van een telefoon op afbetaling, wanneer het toestel meer kost dan 250€

[ Voor 9% gewijzigd door Gadgeteer op 05-04-2017 15:09 ]

Pagina: 1