Mijn vraag
Vorig jaar heb ik mijn PC gebruikt op m'n werk omdat we een tekort hadden aan goede computers voor Inventor.
Nu is er het 1 en ander gebeurt waardoor ik niet meer in mijn harde schijf kon komen.
Heb destijds m'n PC naar HTX in Leek gebracht en zij hadden dat probleem opgelost.
Nu is alleen het volgende probleem ontstaan:
Er staan nog bestanden op die ik graag zou willen verwijderen, maar krijg alleen de melding dat ik geen toegang heb tot de map, en dus niks kan verwijderen.
Ik kan verder wel op de schijf komen en programma's installeren.
Ik heb al het 1 en ander geprobeerd, maar ik heb hiervoor niet de juiste kennis om dit op te lossen.
Wellicht hebben jullie een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
het gaat om deze harde schijf:
Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet.
Vorig jaar heb ik mijn PC gebruikt op m'n werk omdat we een tekort hadden aan goede computers voor Inventor.
Nu is er het 1 en ander gebeurt waardoor ik niet meer in mijn harde schijf kon komen.
Heb destijds m'n PC naar HTX in Leek gebracht en zij hadden dat probleem opgelost.
Nu is alleen het volgende probleem ontstaan:
Er staan nog bestanden op die ik graag zou willen verwijderen, maar krijg alleen de melding dat ik geen toegang heb tot de map, en dus niks kan verwijderen.
Ik kan verder wel op de schijf komen en programma's installeren.
Ik heb al het 1 en ander geprobeerd, maar ik heb hiervoor niet de juiste kennis om dit op te lossen.
Wellicht hebben jullie een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
het gaat om deze harde schijf:
Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet.