Ok, ik heb nu dus een Spite koeler met onderstaand systeem en draai daarmee Idle 40 graden (best aardig), maar die Spire gaat 'maar' t/m 1,3Ghz en nou wil ik graag me FSB op 133Mhz zetten en 1,33Ghz draaien. De Coolermaster die ik dus heb gekocht gaat t/m 1,5Ghz en @1,33Ghz moet dit goed te doen zijn met die koeler (geen lage temperaturen, maar laag genoeg voor geen vastlopers).
Nou heb ik nog nooit een koeler verwijderd of verplaatst
Ik ben wat opzoek gegaan naar handleiding met plaatjes, maar vond op de site waar ik me pc heb gekocht en op www.coolermaster.com alleen maar wat vagere omschrijvingen met onduidelijke plaatsen. Aangezien ik me absoluut niet kan risceren de processor te mollen, vraag ik jullie:
"Is het wel de moeite waard de koeler te vervangen en naar 1,33Ghz te gaan, maar het riscico te nemen me processor te slopen, of valt die laatste met deze koelers wel mee :?"
Nou heb ik nog nooit een koeler verwijderd of verplaatst
"Is het wel de moeite waard de koeler te vervangen en naar 1,33Ghz te gaan, maar het riscico te nemen me processor te slopen, of valt die laatste met deze koelers wel mee :?"