virus problemen? ga over op linux!
Geen problemen hier op glas in Amsterdam.darkmagic schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:40:
Goeie morgen tweakers
Onder een lekker potje lol verlies ik mijn internet verbinding. Physical staat up maar logical link is down. Hebben meer mensen geen Internet of ben ik de enigste. Ik woon overigens in lunteren. Ik verloor de verbinding rond 11:26.
Groet
Jos
Misschien een plaatselijke storing?
Wat heb je al geprobeerd, en heb je xDSL of Glas?
En wat bedoel je met physical up en logical down
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
excuses. experia bridge gereset. hij doet het weer. hier mag een slotje op.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
daar waren idd geen storingen te vinden.
Ik had precies dit gisteravond om iets voor 12 uur.
Kpn website geeft geen storing. Router resetten hielp wel.
Kpn website geeft geen storing. Router resetten hielp wel.
Always look on the bright side of life.
Kan ook gewoon zijn dat er vanuit het KPN netwerk een reset van je modem/verbinding werd uitgevoerd.darkmagic schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:40:
Goeie morgen tweakers
Onder een lekker potje lol verlies ik mijn internet verbinding. Physical staat up maar logical link is down. Hebben meer mensen geen Internet of ben ik de enigste. Ik woon overigens in lunteren. Ik verloor de verbinding rond 11:26.
Groet
Jos
Volgende keer dus even de stroom van je modem afhalen en opnieuw laten opstarten.
KPN bellen?darkmagic schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:40:
Goeie morgen tweakers
Groet
Jos
Dan zou je de volgende keer beter gewoon contact op moeten nemen met de helpdesk van KPN. Want nu ga je uit van het ergste en maak je een compleet nodeloos topic aan.darkmagic schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:47:
daar waren idd geen storingen te vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.