Hallo Tweakers,
Gisteren heb ik Windows defender een complete scan van mijn computer laten maken.
Helaas detecteerde deze een Trojan.
Trojan:Win32/Dynamer!ac
Echter kan defender er niets mee. Niet in quarantaine plaatsen of verwijderen.
Toen met malwarebytes aan de slag gegaan.. vond helemaal niks, schoon systeem.
Toen met nod32 aan de slag, wederom geen geïnfecteerde bestanden..
Ff aan het googelen gegaan.. maar daar wordt ik niets beter van. De ene zegt dat het een zware virus/malware is en de andere heeft het over een "false hit"/ "false positif"
Heb de defender scan opnieuw gedaan en de trojan kwam opnieuw te voor schijn en heb ik bij de detials gekeken.. hij moet staan in een recycle.bin op me D-schijf..
Misschien kunnen jullie mij verder helpen en of ik me zorgen moet gaan maken de ja of nee
Nog ff foto van de melding
Gisteren heb ik Windows defender een complete scan van mijn computer laten maken.
Helaas detecteerde deze een Trojan.
Trojan:Win32/Dynamer!ac
Echter kan defender er niets mee. Niet in quarantaine plaatsen of verwijderen.
Toen met malwarebytes aan de slag gegaan.. vond helemaal niks, schoon systeem.
Toen met nod32 aan de slag, wederom geen geïnfecteerde bestanden..
Ff aan het googelen gegaan.. maar daar wordt ik niets beter van. De ene zegt dat het een zware virus/malware is en de andere heeft het over een "false hit"/ "false positif"
Heb de defender scan opnieuw gedaan en de trojan kwam opnieuw te voor schijn en heb ik bij de detials gekeken.. hij moet staan in een recycle.bin op me D-schijf..
Misschien kunnen jullie mij verder helpen en of ik me zorgen moet gaan maken de ja of nee
Nog ff foto van de melding
[ Voor 5% gewijzigd door ronald92 op 01-04-2017 10:21 ]