Voor mijn nieuwe PC ben ik op zoek naar een nieuwe AGP videokaart, die zowel prima 2D, redelijke (of wat betere) 3D, maar met name de mogelijkheid om via firewire EN s-video ingangen (en een s-video uitgang) vanaf een DV camcorder, SVHS video, DVD & DVD-ROM & LaserDisc eea te kunnen monteren op de PC. De PC zelf wordt een Athlon 1200Mhz, 512MB mem, 7200rpm seagate 40gb schijfje, Plextor CD-ReWriter en Pioneer A06S DVD/CD-ROM driveje (Win98). Wellicht dat er volgend jaar een DVD+RW driveje in komt te hangen, wanneer Philips die dingen enige maanden op de NL markt heeft gezet.
Maargoed... welke grafiasche kaart zouden jullie me adviseren wanneer ik de volledige resolutie van het bronmateriaal wil kunnen bewerken (bijv. vanaf DVD & DV=500+ beeldlijnen).
Grote dank alvast! (p.s. een search in het nieuws en forum brengen me wel een hoop info, maar 'of' te oud, of voldoet niet aan mijn vragen)
Maargoed... welke grafiasche kaart zouden jullie me adviseren wanneer ik de volledige resolutie van het bronmateriaal wil kunnen bewerken (bijv. vanaf DVD & DV=500+ beeldlijnen).
Grote dank alvast! (p.s. een search in het nieuws en forum brengen me wel een hoop info, maar 'of' te oud, of voldoet niet aan mijn vragen)