Silverstone 2x 8pins PCIe kabel?

Pagina: 1
Acties:

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04-2025
Hoi,

Ik ga 2 x de msi gtx 1080ti gaming x halen en las net in een review dat deze 2 x 8 pins PCIe nodig heeft.
Nou hebben mijn huidige kaarten een 1x6 en 1x6+2 splitter kabel in gebruik.
Ik heb een Silverstone stridergold evolution gold 1200w psu en deze heeft geen meegeleverde 2x8 kabels maar 4 van 6+6/2 waar ik er nu dus 2 van gebruik.

http://www.tweaktown.com/...supply_review/index4.html

Nu kan ik denk ik alle 4 de kabels gebruiken en daar alleen de 6/2 pins van aansluiten, alleen echt mooi is dat niet aangezien ik dan 4 kabels naar me gpu's heb lopen en nog de los bungelende 6 pins bij elke kabel heb hangen.
Weet ook niet of je 2 kabels per gpu mag gebruiken?

Kan alleen maar 2 x 8 pins van corsair vinden maar las op meerdere pagina's dat je geen merken mag matchen?
Deze wel gevonden maar nergens te koop gezien http://silverstonetek.com/product.php?area=en&pid=357
Iemand een idee of tip?

Groeten Rick

[ Voor 5% gewijzigd door Rick-vvv op 31-03-2017 20:46 ]

• Rick-vvv
Ik heb ze net gevonden :( via tweakers ook nog :)
sorry!! Via webstores hun eigen zoeksysteem kwam ik er niet op uit?

Groeten Rick

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Rick-vvv schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:51:
Ik heb ze net gevonden :( via tweakers ook nog :)
sorry!! Via webstores hun eigen zoeksysteem kwam ik er niet op uit?
Als je maar weet dat je geen kabels van een ander type voeding kunt gebruiken aangezien de pin-out heel vaak veranderd. Andere pin-out betekend kortsluiting en een grote kans op het slopen van je videokaart.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Rick-vvv
-The_Mask- schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:13:
[...]

Als je maar weet dat je geen kabels van een ander type voeding kunt gebruiken aangezien de pin-out heel vaak veranderd. Andere pin-out betekend kortsluiting en een grote kans op het slopen van je videokaart.
Thanks voor de waarschuwing! Heb ze van hetzelfde merk als me psu gevonden en stond in de beschrijving dat ze compatible waren :)
Zou goed zonde zijn anders haha