Toon posts:

Hulp met een gaming muis!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik zoek naar een muis waarbij je de dpi kan programmeren in een programma. Tevens wil ik dat die wat groter is dan de corsair sabre. Mijn budget is rond de 35ish tot nu toe heb ik de gamdias zeus e1 gehad maar die kon je niet programmeren en de corsair sabre iemand enige tips??

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-02 19:08
Enig eigen inzet? Onderzoek?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerdere budget muizen gezien/geprobeerd ik wou alleen recommendations hebben en tips ik post bijns nooit wat op tweakers alleen als ik een wanhopige fck ben

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En wat is je vraag nu? Dit is gewoon een simpele pricewatch search.

Fixing things to the breaking point...

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:46:
[...]

Ik heb meerdere budget muizen gezien/geprobeerd ik wou alleen recommendations hebben en tips ik post bijns nooit wat op tweakers alleen als ik een wanhopige fck ben
Mijn recommendation is om lekker de lokale hardware boer binnen te stappen en kijken welke muis lekker in de hand ligt. Programmeerbare dpi is leuk maar als hij niet lekker aanvoelt ga je hem niet gebruiken.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• legendareN
  • Laatst online: 31-01 18:09
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Prima muis. Steelseries engine software is prima, dpi e.d goed in aan te passen.

Ik zelf zou eerder voor de Sensei oid gaan, maar dat is een stukje duurder.

Verwijderd

Topicstarter
legendareN schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:00:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Prima muis. Steelseries engine software is prima, dpi e.d goed in aan te passen.

Ik zelf zou eerder voor de Sensei oid gaan, maar dat is een stukje duurder.
Kwammen er geen deuken in dat keren stuk?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:43:
[...]

Kwammen er geen deuken in dat keren stuk?
Deuken? :?
Zolang je er geen spijkers mee inslaat of gebouwen omkogeld kan ik me überhaupt niet voorstellen dat je deuken kunt maken in een muis :X

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-02 19:08
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:46:
[...]

Maak dan een mooi lijst dan kunnen we mee kijken.

En zo als al aangegeven is, ga ergens uitproberen. Mediamarkt heeft veel op voorraad. Zo ben ik uit verschillende muizen op mijn lijst op G502 uitgekomen.

Verwijderd

Topicstarter
SnowBigQ schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 08:30:
[...]

Maak dan een mooi lijst dan kunnen we mee kijken.

En zo als al aangegeven is, ga ergens uitproberen. Mediamarkt heeft veel op voorraad. Zo ben ik uit verschillende muizen op mijn lijst op G502 uitgekomen.
Is er een goedkopere alternatief van de G502?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-02 16:35

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:44:
[...]

Is er een goedkopere alternatief van de G502?
Ik zou doorsparen en ook echt een G502 kopen.

Anders koop je dadelijk een half gare muis.. waarmee je 2 maanden happy bent, en dan toch weer verder kijkt naar een andere.

Ik gebruik hier de G502 al bijna 2 jaar.. zou niet terug (naar een MX518 G5 G500) willen!

13:37

Verwijderd

Een logitech G402 kan ook als je dat acceptabel vind, goedkoper als de G502.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de logitech g502 gekocht voor 50eu hij zit wel lekker,als die langer en breeder was zou die perfect geweest zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2017 18:25 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:20:
ik heb de logitech g502 gekocht voor 50eu hij zit wel lekker,als die langer en breeder was zou die perfect geweest zijn
Misschien moet je de muis dan laten staan in plaats van laten zitten, dan is die wat groter :).
Pagina: 1