Opzoek naar een 27'' 4k scherm IPS 16:9 of een 34'' inch ultra wide scherm 21:9 voor een bedrag van maximaal +- 500.- met dit systeem...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen voornamelijk zoals BF1 en Farcry 4 en Call of duty games en wat de toekomst zal bieden..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Monitor mag maximaal 500.- kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Computer bestaat uit:
-Cpu intel core I7 4770k
-Mobo Asus Maximus vi formula socket 1150
-Ram 2x G.Skill TridentX F3-1866C8D-16GTX (totaal 32gb)
-Cpu koeler Intel waterkoeling
-GPU MSI GTX1070 x 8gb oc
- SSD 1x 500 840 evo, 1x 256gb 840 evo,1x goodram 120gb, 1x 3tb WD HDD
- Voeding chieftec 750watt
- dit in een Behuizing: Antec 300.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem is zo wel naar wens.. alleen mijn huidige Samsung Syncmaster 226BW wil ik vervangen voor een 27'' scherm of 34'' ultra wide scherm maar ik weet niet of dit ideaal is met gamen? zoals shooter games als Battlefield 1
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? merk maakt niet uit.. zodra de kwaliteit maar prima is.
Ga je overklokken?
op mijn huidige systeem loopt de processor op een maximale turbo modus van 3.9ghz dit lijkt voldoende.
Wat verwacht je van ons?
een informatie volle reacties en advies om met mijn systeem een spel zoals BF1 goed te kunnen spelen met een 27'' 4k scherm of een 34inch ultra wide scherm.. wat is nou de juiste keuze voor een bedrag van 500.- maximaal +- marge van 50.-
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen voornamelijk zoals BF1 en Farcry 4 en Call of duty games en wat de toekomst zal bieden..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Monitor mag maximaal 500.- kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Computer bestaat uit:
-Cpu intel core I7 4770k
-Mobo Asus Maximus vi formula socket 1150
-Ram 2x G.Skill TridentX F3-1866C8D-16GTX (totaal 32gb)
-Cpu koeler Intel waterkoeling
-GPU MSI GTX1070 x 8gb oc
- SSD 1x 500 840 evo, 1x 256gb 840 evo,1x goodram 120gb, 1x 3tb WD HDD
- Voeding chieftec 750watt
- dit in een Behuizing: Antec 300.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem is zo wel naar wens.. alleen mijn huidige Samsung Syncmaster 226BW wil ik vervangen voor een 27'' scherm of 34'' ultra wide scherm maar ik weet niet of dit ideaal is met gamen? zoals shooter games als Battlefield 1
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? merk maakt niet uit.. zodra de kwaliteit maar prima is.
Ga je overklokken?
op mijn huidige systeem loopt de processor op een maximale turbo modus van 3.9ghz dit lijkt voldoende.
Wat verwacht je van ons?
een informatie volle reacties en advies om met mijn systeem een spel zoals BF1 goed te kunnen spelen met een 27'' 4k scherm of een 34inch ultra wide scherm.. wat is nou de juiste keuze voor een bedrag van 500.- maximaal +- marge van 50.-
[ Voor 9% gewijzigd door BladetNL op 31-03-2017 16:47 ]