Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ruilen gebrekkige laptop.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vrijdag 24-03 bij de BCC een nieuwe laptop aangeschaft. Na enkele dagen ontdekte ik een piepend geluid bij het indrukken van de spatiebalk wat mij erg stoort. Ik heb besloten het een paar dagen aan te kijken of het eventueel nog aan de nieuwigheid van het toetsenbord zou liggen maar het piepende geluid is er nog steeds. Ik vind dit niet horen voor een nieuwe laptop en vroeg mij af of het mogelijk is om mijn laptop nog om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Ik heb de originele verpakking bewaard voor het geval dat het piepende geluid niet weg zou trekken. Wat denken jullie? Zal ik kunnen ruilen of niet?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:40
In de winkel gekocht, of via de webshop?

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Heb je de BCC al gebeld met je vraag?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Topicstarter
Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retourneren?

U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na levering zonder opgaaf van reden herroepen. U dient het product vervolgens binnen 14 dagen aan ons te hebben geretourneerd. Voor het retourneren van in de winkel gekochte producten, kunt u in uw BCC winkel terecht. U ontvangt uw aankoopbedrag en eventuele verzend- of bezorgkosten tot een bedrag van 100,- contant retour. Hogere bedragen worden binnen 14 dagen naar uw rekening overgemaakt. Op bcc.nl bestelde producten kunt u in een van onze winkels terugbrengen of retour zenden. BCC zal uw aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- of bezorgkosten) in het laatste geval zo snel mogelijk maar in elk geval binnen 14 dagen aan u overmaken. Alle kosten die gemoeid zijn met het retourneren van uw aankoop zijn voor uw rekening. Wilt u het product omruilen voor een ander product, dan zijn de eventuele verzend- of bezorgkosten van het vervangende product eveneens voor uw rekening.

----

Dit staat op de website van de BCC, ik vroeg mij echter af of ik hier nog onder val omdat ik de laptop uiteraard heb geïnstalleerd en heb aangekeken of het probleem uit zichzelf weg zou trekken. Heb de laptop in de winkel gekocht en de BCC gebeld maar ik werd hier niet veel wijzer van.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Voor het retourneren van in de winkel gekochte producten, kunt u in uw BCC winkel terecht.
Dus.. op naar de winkel! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Nat-Water op 31-03-2017 15:40 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik morgen doen! Ik hoop alleen niet dat het uitmaakt dat de laptop dus al wel een aantal dagen uitgetest is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:40:
[...]

Ga ik morgen doen! Ik hoop alleen niet dat het uitmaakt dat de laptop dus al wel een aantal dagen uitgetest is.
Gewoon je klacht aangeven, en dan moet de laptop omgeruild worden voor een nieuwe.

Ik heb het gehad met mijn MSI laptop. De Windows toets werkte niet. Zonder verdere vragen is er een nieuwe voor mij besteld, en is de 'oude' retour gegaan naar de importeur...

Ik heb deze ook middels BCC gekocht, en had hem ook al een paar dagen in gebruik.

High Service klopt dus wel. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2017 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben vandaag bij de BCC geweest. Zonder gedoe werd mij meteen een nieuwe laptop aangeboden. Deze is inmiddels besteld en ik mag de 'oude' blijven gebruiken tot deze geleverd is! Wat dat betreft zeker 'high-service' bij de BCC.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:07:
Ben vandaag bij de BCC geweest. Zonder gedoe werd mij meteen een nieuwe laptop aangeboden. Deze is inmiddels besteld en ik mag de 'oude' blijven gebruiken tot deze geleverd is! Wat dat betreft zeker 'high-service' bij de BCC.
Dat zei ik toch? ;)

Als je je nieuwe laptop hebt, en je wilt van de vooraf geïnstalleerde bloatware af, dan dit even downloaden en uitvoeren (de Free versie): https://www.pcdecrapifier.com/download
Pagina: 1