Sonos Play:5 Alternatief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:02
Ik zoek een?
Alternatief voor mijn Sonos Play:5

Wat is je budget?
Tot max. 300 euro. Doel is om niet in te leveren op geluidskwaliteit en goedkoper uit te zijn.

Uiteraard weten we allemaal dat Sonos behoorlijk aan de prijs is, en de verhouding qua geluidskwaliteit/prijs niet eens zo denderend is. Ze hebben dan wel een prachtig werkend systeem maar dat is voor mij (met 1 speaker) niet nodig. Bluetooth/WiFi is voor mij prima. Wie kan mij een goed alternatief wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 13:02
Iets van Bluesound wellicht? Waarin schiet de Play:5 momenteel te kort? Dan kan men gerichter adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:02
PageFault schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:36:
Iets van Bluesound wellicht? Waarin schiet de Play:5 momenteel te kort? Dan kan men gerichter adviseren.
Probleem is in principe dat ik helemaal niets heb aan het eco-systeem achter Sonos met de mogelijkheid meerdere speakers en dergelijke te koppelen. Het is werkelijk een prachtig systeem maar daar betaal je ook voor.

Voor mij is bijvoorbeeld zoiets: zoiets veel handiger. Deze kan in verplaatsen binnen het huis, en net zo simpel te bedienen. Echter is de poespas eromheen zoals lichteffecten natuurlijk niet van belang.

De Sonos wil ik dan simpelweg verkopen :)

[ Voor 8% gewijzigd door snaggyheadshot op 31-03-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 15:49
Qua geluidkwaliteit weet ik niet, maar misschien de Harman Kardon Aura? Daar zal je ook wel voor uiterlijk betalen.
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Je kan ook iets van een Edifier setje kopen met een Bluetooth ontvanger (bijv van logitech) erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 18:06

DjVe

Hatsaflats!

Teufel Boomster. Klinkt echt als een trein en zit erg goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02:12
Bose soundlink 3, houd je ook nog wat geld over.
Pagina: 1