Verwijderd
Bij de plaatselijke lampenboer of electronicawinkel...
aansluiten op de voeding als het een 12v blacklight betreft (als deze bestaan???) aansluiten op 220V en schakelen met een relais als het een blacklight tl betreft....
aansluiten op de voeding als het een 12v blacklight betreft (als deze bestaan???) aansluiten op 220V en schakelen met een relais als het een blacklight tl betreft....
Verwijderd
Deze bestaan zeker! Maar je kunt ze denk ik niet bij een pc-boer krijgen. Ik heb die van mij bij een auto-accesoirewinkel gekocht.Op woensdag 04 juli 2001 15:27 schreef Zipje het volgende:
een 12v blacklight betreft (als deze bestaan???)
Was wel vrij prijzig, ik meen iets van 6 tientjes.
Move -> Kees-Modding
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Neem die niewe ccfl's in blacklight, zeer geil, ik heb een in de slaapkmer, echt super!!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
www.regenboog.nl, ff computers selecteren, via linker balk naar lampen scrollen en tada voor nog geen 3 10en een moeie 12v backlight 30 cm lang (ook in 10cm)
edit:
ehm das natuurlijk http://www.regenboog.net/docs/start.htm
Onder lanpartystuff staan die dingen
ehm das natuurlijk http://www.regenboog.net/docs/start.htm
Onder lanpartystuff staan die dingen
Sinlath | Opinions may contain latency
ik heb al een lange tijd een CCFL blacklight
niet duur en toch iets kleiner dan een neon
CCFL is IMHO toch iets beter dan Neon
niet duur en toch iets kleiner dan een neon
CCFL is IMHO toch iets beter dan Neon
worden die ccfl blacklight ook warm ?? Ik heb nu een gewone blacklight maar die wordt behoorlijk heet
Maar hij is wel heel cewl
Ik vraag me af wat het verschil is tussen CCFL blacklight en een "gewone" NEON? kan iemand mij dat uitleggen?
Verwijderd
12v blacklight?:
nog niet gevonden, niet bij elektro-shops op internet, wel overal 12v blauwe CCFL.
Het verschil tussen blacklight en neon/CCFL:
Blacklight stuurt licht uit met een hogere golflengte volgens mij..
Motivatie:
Ik heb hier een blacklight TL op mijn boekenkast liggen en een CCFL blauw in mijn pjoeter hangen, de soort licht is niet te vergelijken. de CCFL geeft een zichtbaar fel blauw, wat dus een duidelijk zichtbaar licht geeft, de blacklight is meer onzichtbaar maar doet fluoriserende oppervlakken oplichten, iets wat ik van de CCFL niet kan zeggen, daar wordt gewoon 'alles' mee verlicht.
nog niet gevonden, niet bij elektro-shops op internet, wel overal 12v blauwe CCFL.
Het verschil tussen blacklight en neon/CCFL:
Blacklight stuurt licht uit met een hogere golflengte volgens mij..
Motivatie:
Ik heb hier een blacklight TL op mijn boekenkast liggen en een CCFL blauw in mijn pjoeter hangen, de soort licht is niet te vergelijken. de CCFL geeft een zichtbaar fel blauw, wat dus een duidelijk zichtbaar licht geeft, de blacklight is meer onzichtbaar maar doet fluoriserende oppervlakken oplichten, iets wat ik van de CCFL niet kan zeggen, daar wordt gewoon 'alles' mee verlicht.
Pagina: 1