Zoals jullie misschien wel weten heb ik problemen gehad met m'n Duron 600. Hij wou dus niet hoger dan 650 (100x6.5), ik wist niet wat er aan de hand was
. Maar toen de engel, (4POX), die me als tip gaf me duron nog ff na te kijken of die wel goed geunlocked was. Ik kijken, gum erbij, opnieuw inkleuren, inbouwen, multiplier naar 7 verhogen, weglopen om een trap tegen de deur te gevene (af reageren want hij doet toch niet) en terugkomen en Windows 2000 zien!
Eeen mooier gevoel ik er niet
. Ik draad nu 600@700 op 1.65 volt en 48 graden...
Jullie horen zeker nog van me
Als je je duron niet yoger krijgt dan 650 moet je potlood uitgummen en opnieuw instrepen
Kick ass
Thx thnx thnks thanks 4POX
Milenco will be back
. Maar toen de engel, (4POX), die me als tip gaf me duron nog ff na te kijken of die wel goed geunlocked was. Ik kijken, gum erbij, opnieuw inkleuren, inbouwen, multiplier naar 7 verhogen, weglopen om een trap tegen de deur te gevene (af reageren want hij doet toch niet) en terugkomen en Windows 2000 zien!Eeen mooier gevoel ik er niet
. Ik draad nu 600@700 op 1.65 volt en 48 graden...Jullie horen zeker nog van me

Als je je duron niet yoger krijgt dan 650 moet je potlood uitgummen en opnieuw instrepen

Kick ass

Thx thnx thnks thanks 4POX

Milenco will be back
. ALs ik het voltage verhoog (stond op 1.65), heb je dna meer kans dat die stabieler wordt? Of maakt dat geen ene fuck uit?