Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tweedehands Asus DUAL-GTX1070-8G gekocht welke ik eigenlijk niet kon laten liggen voor de prijs. Nu waren er online niet veel reviews te vinden van deze specifieke kaart, dus het was deels een gok.

Qua prestaties bevalt deze kaart mij erg goed. Ik heb de bios van de overclock versie van deze kaart geflashed en die draait probleemloos. In idle staan de fans netjes stil en heb je er geen last van. Maar zodra ik ga gamen heb ik het idee dat mijn Henry stofzuiger onder mij aan staat.. :/ Ok dit is deels overdreven maar als ik dit vergelijk met mijn oude MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G is er echt een verschil van dag en nacht.

Qua temps gebeurt er eigenlijk niks schrikbarend. Als ik GPU Tweak II van Asus moet geloven roamed hij tussen de 60-65 graden wanneer ik aan het gamen ben. Is dit gewoon een crap design koeler of mis ik iets in het verhaal? Zijn er eventueel aanpassingen die ik kan doen aan de kaart. Aangezien het waarschijnlijk geen reference design pcb is zullen mijn opties ook wel niet groot zijn?..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 15:31

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Je zou een custom fan profiel kunnen maken waarbij de fans minder hard draaien. De kaart wordt wel warmer maar als je niet boven de 75°C komt dan zit dat wel goed.

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti