MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Je kan maar 1 'PLAYER' invoegen, alle mensen die bespeelbaar mogen zijn, zowel east als west, moeten 'PLAYABLE' zijn. In jou geval staan de russen op 'nonplayable' , die moeten dan naar 'playable' gezet worden
ok dus ik voeg een poppetje in van east en zet hem op playable en dan zetr ik een neer van west en die noem ik player of moeten ze allemaal playable zijn dat je kan kiezen en nog eens wat als ik die map gemaakt heb moet mijn kamaraad hem dan ook hebben of gaat dat auto
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
een 'player' is altijd handig als je lege voertuigen wilt neerzetten. zonder een 'player' personage kan je side:EMPTY niet kiezen. Je kan hem er het beste gewoon in laten want 'player' = 'playable' alleen is 'player' bedoelt voor singeplayer missies. Voor de rest is het etzelfde id 
en nee, hij hoeft de map niet te hebben, die wordt gewoon naar hem toe gezonden in het spel.
Let wel op dat je zo min mogelijk AI soldiers er in pleurt, deze vreten namelijk upload. welgezegd 3.7 kb/s per mannetje. niet doen dus, tenzij je een T3 of een Cistron lijntje hebt
en nee, hij hoeft de map niet te hebben, die wordt gewoon naar hem toe gezonden in het spel.
Let wel op dat je zo min mogelijk AI soldiers er in pleurt, deze vreten namelijk upload. welgezegd 3.7 kb/s per mannetje. niet doen dus, tenzij je een T3 of een Cistron lijntje hebt
ok super bedankt voor de info we hebben gisteren gespeeld en ons helemaal slap gelachen (plane en zo ) maar ook serieus gespeeld niet om reclame of zo maar ben onwijs tevreden met dit spel is echt een aanrader.
(ik heb alleen een beetje laag op de benchmark 490 of zo maar goed dat zal wel aan mijn amd 500 liggen)
(ik heb alleen een beetje laag op de benchmark 490 of zo maar goed dat zal wel aan mijn amd 500 liggen)