Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin had een gsm die waterschade had namelijk door parfum in haar handtas.
Ik heb een beetje ervaring met Iphones en heb de gsm gekuist en gedroogt en werkte weer prima na de scherm dan.
Ik heb dan een nieuw scherm besteld en erop gestoken en het werkte prima tot dat ik dom genoeg de home button 2x had verwisselt terwijl de gsm aanstond. na de 2de keer viel de gsm uit en krijg ik alleen nog een zwarte scherm maar het verbind wel met Itunes in dfu mode maar ik zie niks op de gsm zelf.
Alleen dit stuk van de moederbord warmt op (foto in bijlage)
Heb al alles geprobeerd wat ik op het internet kon vinden en heb de gsm ook naar factory instellingen gereset via Itunes.

Is er nog een kans om de gsm in leven te brengen of ben ik genakt? :'(

Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/DLpa7N.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Regel 1 van reparatie: alle stroombronnen afkoppelen ;)

Zou zomaar kunnen dat je iets kortgesloten hebt, dan wordt het een nieuw logic board halen.

Overigens kan je niet zomaar de home button vervangen. Je verliest altijd touch ID, dus met een andere klooien maakt niet uit. Alleen Apple kan dat repareren met echte onderdelen en software.

[ Voor 39% gewijzigd door nelizmastr op 31-03-2017 09:39 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de nieuwe lcd zat een andere home button en ik wou die vervangen met het originele die nog werkte maar had er 2 liggen en was aan het kijken welke de juiste was Q_Q dus de gsm is nu waarschijnlijk niet meer te redden?