Muurbeugel voor Acer Predator XB271HU

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-01 15:57
Goedenavond,

Ik zou graag mijn pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart willen ophangen op de muur, maar ik kan eigenlijk niet vinden wat ik zoek hier in de Pricewatch. Nu vraag ik me af of iemand met meer kennis hierover mij zou kunnen helpen.

Waar ik op zoek naar ben is een muurbeugel welke naar zowel boven als naar beneden kan worden geschoven en een beetje gekanteld kan worden. (recht naar voren of naar onderen draaien)

Nu zouden enkele van deze mounts inderdaad aanwezig zijn in de pricewatch, maar de meesten komen met lange stangen, en ik zoek iets meer compacts waar ik de monitor aan kan hangen.

Hier een voorbeeld, echter gaat deze tot maximaal 26 inch ( Predator schermdiagonaal is 27 inch), en weet ik niet of deze naar boven/vooruit/onder gericht kan worden (zo te zien niet in google): pricewatch: Vogel's Wall 1020 Zwart

Iemand hier een ideetje waar ik zou moeten zoeken, of waarop ik moet sorteren?

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Alle reacties

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-01 15:57
Niemand met een ideetje waar ik zou kunnen zoeken voor iets dergelijks in nederland?

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-01 10:16
Als ik jouw voorbeeld bekijk zegt de ene site dat hij geschikt is voor 19-24 inch, de andere site voor 17-30 inch, enzovoorts. Die beugel weet niet wat hoe groot het schermpje is wat je er aan hangt. Als de VESA afmetingen overeenkomen met die van je monitor en het gewicht toelaatbaar is zou ik niet weten waarom dit niet zou werken.