Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Andre-nl
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 12-10 19:54
Ls,

ik wil enkele notes delen met een collega, maar dit lukt niet echt.
hooo voor dat je gaat reageren, dat dit de optie delen is en dan kan je delen. dat klopt

Maar dan krijgt mijn collega een link en kan hij alleen de online versie openen bekijken en bewerken.
wat ik graag zou willen dat hij een "link" krijgt dat hij mijn notes ook in zijn onenote te zien krijgt.

wie weet hoe dit moet ?

-A

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:49

DarkSide

theres no place like ::1

Dit is wat ik tegen kom
https://superuser.com/que...pp-instead-of-the-web-app

Zal dat eens proberen als ik jouw was. Kijken of dat werkt.

Standaard lukt het niet zo te zien.
Of anders de onenote verplaatsen naar een dropbox locatie waar beide bij kunnen?
En dan die toevoegen als notitie in de applicatie????

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*