Partities van externe schijf niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een externe USB-schijf die is ingedeeld in drie partities.

Een partitie start prima en normaal op. Daarna wordt het wachtwoord gevraagd van mijn tweede partitie. Dit geef ik in en dan loopt alles vast. Hierdoor is mijn derde partitie (Time Machine) ook niet zichtbaar.

Via Schijfhulpprogramma is niets zichtbaar. Die blijft laden wanneer de schijf verbonden is met mijn Mac. Wanneer die er uit gaat zie ik de eigen schijven wel.

Al een PRAM gedaan, schijfbevoegdheden hersteld en andere USB-kabel geprobeerd. Andere Mac heb ik even niet voor handen.

Iemand een idee? Staan best belangrijke financiele bestanden op. Ik moet dus dubbel gaan backuppen ben ik bang. Hoop dat iemand een antwoord heeft!

Net even getest op een andere Mac: daar komt het met wachtwoord beveiligde deel wel zichtbaar, maar Time Machine nog steeds niet.

[ Voor 8% gewijzigd door THE_BASE op 30-03-2017 16:43 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Beste antwoord (via Daedalus op 31-03-2017 13:53)

• THE_BASE
  • Niet online
Inmiddels opgelost met een nieuwe Apple USB-C kabel. Was blijkbaar niet helemaal in orde!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Inmiddels opgelost met een nieuwe Apple USB-C kabel. Was blijkbaar niet helemaal in orde!