Toon posts:

ADLS en Win ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag ADSL-aansluiting. Alleen er zit een boekje bij voor win9x en niet voor win ME...m'n ADSL-modem wordt niet herkend en ik weet niet wat in te stellen om het zover te krijgen.
Ik heb op de netwerkkaart IP 10.0.0.139 ingesteld, dat moest geloof ik. Wie helpt mij??? :? :? :? :?

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Ik krijg mijn adsl onder win ME onder de manier van win98 wel aan de praat... Alleen niet onder win98 wat ik dus wel wil... zit nu verplicht onder ME te werken, omdat m'n adsl anders niet werkt... ME sucks :(

Koop je eigen eiland!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet inderdaad alles zo instellen als onder W98 alleen in dat schermpje waarin je kunt aanvinken of je compressie wilt gebruiken enzo... kweetutooknietmeerprecies, daar stonden onderaan 3 hokjes aangevinkt. Die moet je uitvinken, of 1 voor 1 uitvinken en dan werkt het.

Er wordt trouwens voorgesteld om je netwerkkaart ip adres 10.0.0.150 te geven, niet 10.0.0.139 volgens mij. 10.0.0.138 is je Alcatel ADSL modem. Op zich maakt het niet zo veel uit welk ip adres (+subnetmask) je je netwerkkaart geeft, zo lang hij 10.0.0.138 maar kan bereiken.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 15:40 schreef blender het volgende:
Je moet inderdaad alles zo instellen als onder W98 alleen in dat schermpje waarin je kunt aanvinken of je compressie wilt gebruiken enzo... kweetutooknietmeerprecies, daar stonden onderaan 3 hokjes aangevinkt. Die moet je uitvinken, of 1 voor 1 uitvinken en dan werkt het.

Er wordt trouwens voorgesteld om je netwerkkaart ip adres 10.0.0.150 te geven, niet 10.0.0.139 volgens mij. 10.0.0.138 is je Alcatel ADSL modem. Op zich maakt het niet zo veel uit welk ip adres (+subnetmask) je je netwerkkaart geeft, zo lang hij 10.0.0.138 maar kan bereiken.
Daar was ik dus ook achter gekomen na 4 mensen te hebben gesproken bij de xs4all helpdesk :(

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

kpn moet weer eens een nieuwe handleiding maken :)

Sommige mensen....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 15:40 schreef blender het volgende:

Hoe kan je dat testen?? Kan je hem gewoon pingen via je eigen computer??? :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens nadat ik dit topic startte effe gekeken op de site van MxStream, daar staat ook een handleiding voor het instellen van Win ME...misschien handig voor mensen die dit probleem ook hebben. :) :)
www.mxstream.nl/prive/enter.html, dan effe naar "support"
Pagina: 1