Voor (grote) IT storingen/Email informeerde ik altijd mijn collega's met een groups sms dat er een storing was. (Provider KPN zakelijk, ChompSMS op Nexus Phone en gebruik makend van de Gmail/Group Contacts)
Werkte als een speer. Gelukkig niet vaak nodig , laatste keer nov 2016.
Van de week was er email issue dus hoppa ChompSMS verstuurd naar collega's. Er is er geen een aan gekomen. Meerdere keren geprobeerd , nada.
Call uitgezet bij KPN: Antwoord KPN : groups sms ondersteunen we niet meer
Vervolgens vertelde ze ook dat géén een provider het meer ondersteund.
Vraag: Weet iemand of dit inderdaad provider breed niet meer ondersteund wordt dan hoef ik in ieder geval daar niet meer verder te zoeken.
Ps: Uiteraard weet ik dat er Whatsapp, Yammers, Fb, online SMS sites etc is om groepen te bereiken. Maar SMS vanaf je Nexus is zo lekker laag drempelig.
Werkte als een speer. Gelukkig niet vaak nodig , laatste keer nov 2016.
Van de week was er email issue dus hoppa ChompSMS verstuurd naar collega's. Er is er geen een aan gekomen. Meerdere keren geprobeerd , nada.
Call uitgezet bij KPN: Antwoord KPN : groups sms ondersteunen we niet meer
Vervolgens vertelde ze ook dat géén een provider het meer ondersteund.
Vraag: Weet iemand of dit inderdaad provider breed niet meer ondersteund wordt dan hoef ik in ieder geval daar niet meer verder te zoeken.
Ps: Uiteraard weet ik dat er Whatsapp, Yammers, Fb, online SMS sites etc is om groepen te bereiken. Maar SMS vanaf je Nexus is zo lekker laag drempelig.