Ik heb problemen bij het installeren van windows XP, na het eerste installatiescherm waarbij de setup allerlei files installeert hangt de installatie zodra hij de GUI wil starten, ik krijg direct een zwart scherm, de keyboard-leds flashen even, en dan blijft ie zwart
, ik verdenk mn geforce2 mx van dit probleem. Heeft iemand een oplossing?
Verwijderd
Hoi,
Waarschijnlijk was je iso niet goed ,... zodat je een paas bestanden corrupt hebt geinstalleerd.
Ik heb ook corrupte files gehad en dan hing hij ook.
Ik heb ook een geforce en het werkt goed de installatie ! het enige wat niet werkt is dat als je een scanner in je usb slot hebt hangen dat hij hangt tijdens de hardware detection.
Waarschijnlijk was je iso niet goed ,... zodat je een paas bestanden corrupt hebt geinstalleerd.
Ik heb ook corrupte files gehad en dan hing hij ook.
Ik heb ook een geforce en het werkt goed de installatie ! het enige wat niet werkt is dat als je een scanner in je usb slot hebt hangen dat hij hangt tijdens de hardware detection.
OK, ik zal de image opnieuw downloaden , en met CDRWIN branden ipv Nero...raar, want de installer werkt zoals het hoort??? en ik heb van andere mensen gehoord dat ie bij hun werkte. Ik ga dit eerst proberen, dan zeg ik wel of het al gelukt is.
Nope, het ligt dus aan mn PC denk ik. Ik zal mn BIOS ff uitpluizen denk ik 
Ik heb de ISO gecheckt met CRC.exe van MS, die zegt dat ie VALID is.
Ik heb de ISO gecheckt met CRC.exe van MS, die zegt dat ie VALID is.
Heb je al geprobeerd om gewoon een tijdje te wachten? Bij mij werd ie ook tijdje zwart, maar ging vervolgens gewoon door..
en je processor terugklokken wil ook nog wel eens helpen..
en je processor terugklokken wil ook nog wel eens helpen..
Verwijderd
Download even een nieuwe iso direkt bij microsoft.
Kijk even op de site bij.
http://iexbeta.cjb.net/
Lees even de aanwijzigen dit lukt alleen met getright.
Dit is geen warez.
Kijk even op de site bij.
http://iexbeta.cjb.net/
Lees even de aanwijzigen dit lukt alleen met getright.
Dit is geen warez.
Dit probleem had ik ook een paar dagen geleden. Ik heb het opgelost door m'n oude videokaart tijdens de installatie er weer in te zetten. Toen eenmaal alles draaide heb ik m'n nieuwe kaart (GF2 MX400) er weer in gezet. Draait nu als een zonnetje.
Ik denk dat een nieuwe ISO downloaden geen zin heeft...
Ik denk dat een nieuwe ISO downloaden geen zin heeft...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
in de .txt die op de cd staat , staat ook iets van dat je geen brand programma's en nog wat andere zooi eerst eraf moest halen voordat je XP installeert anders zou de gui niet werken dit was dacht ik wel alleen bij een update..
ps build 2428
ps build 2428
Ik zal deze dingen even uitproberen, maar de processor op 800 hielp niet, dat met die videokaart heb ik gedaan met een oude TNT2-m64, geen succes, maar ik zal even een PCI videokaartje regelen, en ik zal een keer geduld hebben bij de installatie! 
nieuwe ISO heeft idd geen zin, hij is goed...
Hoe lang duurde dat wachten eigenlijk bij jou Longbowh?
nieuwe ISO heeft idd geen zin, hij is goed...
Hoe lang duurde dat wachten eigenlijk bij jou Longbowh?
OK.. en nu heb ik dus exact hetzelfde probleem 
Weet wel wat de oorzaak is... denk ik, m'n nieuwe Maxtor harde schijf, als ik er een WD in hang doet ie het wel gewoon
Win2k, 98 en Linux doen het wel allemaal gewoon op deze schijf
Iemand een idee hoe dit op te lossen is? behalve die WD er weer in doen...
Edit: build 2517 en RC2 willen ook niet...
Weet wel wat de oorzaak is... denk ik, m'n nieuwe Maxtor harde schijf, als ik er een WD in hang doet ie het wel gewoon
Iemand een idee hoe dit op te lossen is? behalve die WD er weer in doen...
Edit: build 2517 en RC2 willen ook niet...
Pagina: 1