Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...heeft iemand voor mij het verlossende woord... ik zit enorm te twijfelen... 8)7

ue boom 2 - handzaam, betaalbaar en redelijke reviews (129.-)
megaboom - iets groter, en duurder, redelijk reviews... (199.-)

jbl charge 3 wat ik ervan mee krijg, betere bass, maar log ontwerp (189,-)
jbl flip 4 lijkt erg op ue boom2...qua formaat en geluid (139.-)

fugoo sport super batterij 40 uur (189.-)
fugoo xl komt over als het beste qua klank, maar ook wel 289.-

tja,....moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De JBL Charge is top, dat logge ontwerp valt wel mee toch? Moet de speaker mee onderweg? In de auto/ov?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Waar wil je hem voor gaan gebruiken, wat zijn de kenmerken die jij belangrijk vindt? Daarmee kan je af gaan wegen welke pro's en con's het beste overeenkomen met jouw wensen. Ieder voordeel heeft bij dit soort speakers een nadeel. Een langere batterijduur of een beter geluid gaat vaak gepaard met een hogere prijs en een grotere behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, best lastig, ik wil hem gaan gebruiken in de tuin, meenemen naar de camping, in de schuur, enzo...

dus aan de ene kant neig ik erg naar de ue boom2, lekker handzaam...maar als ik dan via youtube kijk naar de charge komt die er wel beter uit...alleen komt die groter over,..zodat je hem niet zo maar ff mee pak.

en als ik dan kijk naar prestaties en accuduur zie ik de fuga's...de xl komt er erg goed uit, maar is te prijzig en ik weet niet op de sport een beetje dezelfde kwaliteit heeft, daarnaast vind ik deze verre van mooi..

ik ben bang dat het ook erg persoonlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 20:24
Check dit is

http://switcher.oluvsgadgets.net

Hier kun je alle speakers met elkaar vergelijken. Speaker a op deck a en speaker B op deck b en vergelijken maar.

Alles is met professionele microfoon opgenomen dus je hebt een behoorlijke goede indruk.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt echt af van wat je zelf wil en waar jij belang aan hecht. Een vriend van mij heeft de JBL Charge 3 en is daar echt tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een schopje naar CEA.
Pagina: 1