Hey.
Ik wou even iets mededelen als waarschuwing voor mensen die overwegen om via HT Omega een Geluidskaart te kopen.
Ik heb zelf de HT Omega Claro II besteld. En het plan was dat ik hem vandaag ook zou ontvangen.
Dat plan is ook gelukt. Alleen moest ik wel even 53,80,- Bijbetalen i.v.m. import kosten.
Maarrr. Als we dan even op de Website van de Belastingdienst kijken...
Dan zie je dat ik eigenlijk 0% invoerkosten zou moeten betalen...
Hierover gebeld. Omdat het product over een bepaald limietbedrag (In dollar) is. Moet ik wel invoerrechten betalen.
Dus. Voortaan eventjes rekening houden met het feit dat je nog even 21% Invoerkosten + 15,- Administratiekosten moet betalen. Zo wordt het wel een hele dure Geluidskaart voor mij.
I.p.v 186,- (Incl. Verzendkosten) wordt het spontaan 240,- ...
Kortom. Het totaalbedrag is 240,- ... Misselijkmakend
M.v.g.
AltTabGenaaidWordenDoorDeBelasting
Ik wou even iets mededelen als waarschuwing voor mensen die overwegen om via HT Omega een Geluidskaart te kopen.
Ik heb zelf de HT Omega Claro II besteld. En het plan was dat ik hem vandaag ook zou ontvangen.
Dat plan is ook gelukt. Alleen moest ik wel even 53,80,- Bijbetalen i.v.m. import kosten.
Maarrr. Als we dan even op de Website van de Belastingdienst kijken...
Dan zie je dat ik eigenlijk 0% invoerkosten zou moeten betalen...
Hierover gebeld. Omdat het product over een bepaald limietbedrag (In dollar) is. Moet ik wel invoerrechten betalen.
Dus. Voortaan eventjes rekening houden met het feit dat je nog even 21% Invoerkosten + 15,- Administratiekosten moet betalen. Zo wordt het wel een hele dure Geluidskaart voor mij.
I.p.v 186,- (Incl. Verzendkosten) wordt het spontaan 240,- ...
Kortom. Het totaalbedrag is 240,- ... Misselijkmakend
M.v.g.
AltTabGenaaidWordenDoorDeBelasting
What a terrible day to have eyes!