Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wat zou ik kunnen verbeteren aan dit game systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• teunolan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-08 21:14
ik heb een ruim een maand geleden een game pc gebouwt en nu vraag ik mij af wat zou ik in de toekomst kunnen verbeteren?

de specs

cpu i5 7500
mobo b250 pc mate
gpu asus rx480 strix oc
case corsair 460x rgb
cpu cooling be quiet! Dark Rock 3
ram cordair lpx 2x4gb 2400mhz
psu cx550m
ssd intel 600p 128gb
hdd 2x 500 gb

[als deze topic op een andere plek thuis hoort geeft dan aan !]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Ik zie genoeg wat beter kan. Betere onderdelen willekeurig opnoemen is de moeite niet, namelijk. Maar voordat we allemaal dingen gaan opnoemen - waarom denk je dat je een verbetering nodig hebt? Loop je ergens tegenaan?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Alles is te verbeteren. Het is maar net wat je er aan uit wil geven.
De i5 kan prima een i7 worden en als je ook je mobo upgrade zelfs een K versie, of Ryzen. Geheugen kan dan naar 3000 MHz of meer en als je de boel flink gaat overklokken wellicht een AIO en een veel betere voeding.
Binnenkort komen er weer nieuwe videokaarten dus sla je slag.
Voor de behuizing is best wel wat beters te krijgen. Een 128Gb ssd is natuurlijk een lachertje, daar kan je makkelijk 1TB van maken. Dan kunnen die ouderwetse hdd's eruit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Meerdere topics over hetzelfde is nergens voor nodig, je vorige topic staat gewoon nog open:
Game pc /workstation

2)
[als deze topic op een andere plek thuis hoort geeft dan aan !]
Als je het niet weet, vraag het aub vooraf na. Of neem even de moeite te lezen wat bovenaan het subforum staat:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

3)
DAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijstoptie in de Pricewatch. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn. Tevens kan je achteraf makkelijk berekenen hoe je alles zo goedkoop mogelijk in huis kan halen. Win-win!

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Dubbel, verkeerd geplaatst met luie disclaimer en ook qua inhoud geen inzet: dit topic gaat dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.