Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:35
Ik heb een Elipson planet Sub en 2x Planet M satteliet setje in combinatie met een denon AVR X2100W receiver. De planet M's zien er geweldig uit (hooglans wit) en klinken nog leuk ook in direct stereo mode.

Voor het TV kijken heb ik alleen nog geen center speaker, Deze moet onder de wand gemonteerde TV. Een extra Planet M satteliet ophangen als center kan niet omdat dat geen potje is om naar te kijken volgens mijn partner.....

Nu ben ik dus opzoek naar een bescheiden formaat, relatief platte (witte) center die ook theoretish lekker werkt met de planet sub en M's. Ik geen echte audiofiel en volume gaat hier nooit vol open , bass heb ik zo ingesteld op 100Hz crossover en qua volume zo laag mogelijk zodat het subtiel is. Hoef niet van de bank te trillen.

Budget onder de 350,- euro.

ik dacht zelf aan de CANTON CD 250.3 die in duitsland binnen budget wel te krijgen is.

[ Voor 4% gewijzigd door grand admiral Mause op 30-03-2017 12:02 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:35
In navolging van de overweldigende reacties ben ik voor de cd250.3 gegaan plus 2x extra planet M voor de rears. Over 3 dagen is hij in huis. Ik ben benieuwd.