Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:18
Op mijn werk is er een memo rondgestuurd dat met de verzekering is afgesproken dat er geen laptops op kantoor achter blijven. Je moet deze dus verplicht mee naar huis nemen.

Nu zit ik mij af te vragen, wat als er thuis iets mee gebeurd of erger er wordt ingebroken of mijn huis brand af. Wie is er dan aansprakelijk voor de schade aan de laptop. Ik vind het zelf ver gaan dat ik er als werknemer dan aansprakelijk voor ben en er een extra verzekering bij wijze van spreken voor moet afsluiten omdat ik de laptop van de werknemer mee naar huis moet nemen.

Ben ik als werknemer aansprakelijk voor schade/vermissing van de laptop van de zaak buiten kantoor?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Beste antwoord (via LordSinclair op 30-03-2017 11:11)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is dus een erg andere situatie dan hier.

-

Schakel uit en leg in de kofferbak, dan is er toch geen probleem. De inbreker ruikt (zolang inderdaad uit / airplane mode) niet dat er een laptop ligt. De kans op braakschade wordt dus niet groter. De kans op diefstal van prive-spullen wordt kleiner omdat ze misschien genoeg hebben aan de laptop ;) Laat de werkgever weten dat de laptop dan structureel in de achterbak zal liggen (risico op auto-inbraak kan hij / zij dan afwegen tegen risico op kantoorinbraak) en klaar.

Al denk ik dat formeel t_captain in "Laptop van de zaak moet mee naar huis, aansprakelijkheid" gelijk heeft als je niets met die laptop doet buiten kantoor(-uren). Je kunt je wel afvragen of je dan niet te boek komt te staan als lastpak om niets.

Behalve bij grove schuld zou je niet aansprakelijk mogen zijn voor diefstal of beschadiging van de laptop. En die toezegging vooraf vragen is IMHO niet onredelijk. Ik vraag me sowieso af of er wel een wettelijke basis is om de werknemer aansprakelijk te laten zijn. AFAIK is dat dwingend recht waar niet ten nadele van de werknemer mag van worden afgeweken. (Dus als dat zo is, heb ik niet gecheckt: wat je ook afspreekt, toch is de werkgever verantwoordelijk).

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 30-03-2017 10:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
De werkgever lijkt mij? Die stelt verplicht dat het onding mee naar huis moet.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:37
Daar is al heel veel over geschreven... Bijvoorbeeld: https://forum.onderling.n...er-wie-aansprakelijk-332/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

De werkgever is in principe gewoon aansprakelijk, ook al zou hij niet hebben gesteld dat het ding mee naar huis moet.

Dat laat overigens onverlet dat ik mij afvraag of de werkgever dit wel mag eisen. De werknemer moet nu in privé tijd voor spullen van de werkgever gaan zorgen (stel dat je direct na je werk de kroeg in wil).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
af en toe denk ik 'waar maken mensen zich druk om' ? moeten we met alles zo erg vooruitdenken ? dat je huis ooit een keer 'afbrandt'? really ? in dat geval is het laatste waar je zorgen om maakt: ''de laptop van je werkgever''

[ Voor 27% gewijzigd door Farabi op 30-03-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
emnich schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:44:
Dat laat overigens onverlet dat ik mij afvraag of de werkgever dit wel mag eisen. De werknemer moet nu in privé tijd voor spullen van de werkgever gaan zorgen (stel dat je direct na je werk de kroeg in wil).
Dit is ook een van mijn punten, dan ligt de laptop nog in mijn auto. Dan kan ik voor de schade aan mijn auto gaan opdraaien omdat een dief de laptop van de zaak wil stelen.
Bedankt voor de link, geeft inderdaad al een beetje aan wat ik dacht. Ook een mooi voorbeeld voor de situatie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:37
lennox-06 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:44:
af en toe denk ik 'waar maken mensen zich druk om' ? moeten we met alles zo erg vooruitdenken ? dat je huis ooit een keer 'afbrandt'? really ? in dat geval is het laatste waar je zorgen om maakt: ''de laptop van je werkgever''
Beter zo dan andersom toch? Lijkt me erg vervelende verrassing nu je verplicht wordt dat ding mee te nemen, er gebeurt wat en achteraf blijkt dat je nog eens 1000 euro kan aftikken.

Ik ga vanaf mijn werk nauwelijks direct door naar huis, als ik zo'n ding mee zou moeten slepen is het wachten op het moment dat dat een keer fout gaat. Als ik daar dan geen keus in heb wil ik wel weten wat voor risico ik loop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 19:16
LordSinclair schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:51:
[...]

Dit is ook een van mijn punten, dan ligt de laptop nog in mijn auto. Dan kan ik voor de schade aan mijn auto gaan opdraaien omdat een dief de laptop van de zaak wil stelen.

[...]

Bedankt voor de link, geeft inderdaad al een beetje aan wat ik dacht. Ook een mooi voorbeeld voor de situatie hierboven.
Primair komt eventuele schade op de werkgever (en eigenaar van de laptop) neer.

Je hebt als werknemer wel de plicht om als een goed huisvader met de spullen van je baas om te gaan. Ben je erg onzorgvuldig, dan kan de werkgever proberen om schade op jou te verhalen.

Een laptop de auto laten liggen is op het randje m.b.t. deze zorgvuldigheid. Of het wel of niet door de beugel kan, hangt van een aantal zaken af. Waar staat je auto geparkeerd? Heb je (voor vertrek) de moeite genomen op de laptop in airplane mode te zetten etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
t_captain schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:38:
Een laptop de auto laten liggen is op het randje m.b.t. deze zorgvuldigheid. Of het wel of niet door de beugel kan, hangt van een aantal zaken af. Waar staat je auto geparkeerd? Heb je (voor vertrek) de moeite genomen op de laptop in airplane mode te zetten etc.
Daarmee verplicht je de werknemer eerst naar huis te rijden in zijn/haar vrije tijd. Want ik ga niet altijd direct na werk naar huis. Sterker nog, soms ga ik gelijk een weekend op pad en kom ik pas zondagavond weer thuis. Al die tijd zal de laptop (uit) achter in de auto liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Je werkgever kan je alleen verplichten om een bedrijfslaptop mee te nemen als je die ook moet gebruiken. Bijvoorbeeld als je gaat thuiswerken of een standby-dienst draait.

Als dat niet het geval is, laat dat ding lekker op kantoor liggen. Dat is namelijk de standaard: spullen van de baasblijven bij de baas.

Wil hij toch dat je de laptop meeneemt, dan moeten jullie overeenkomst bereiken over de voorwaarden. Hierin ben jij aan zet. Geen akkoord, dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
Ik heb een vergelijkbare regeling. Hier stond in de voorwaarden voor het gebruik van de laptop dat deze mee naar huis moet worden genomen. En dat de werknemer verantwoordelijk is voor alle schade als de laptop onbeheerd in een auto wordt achtergelaten.

Als je de laptop dus in je auto laat liggen is het eigen risico. Veel mensen kiezen er dan ook voor om de laptop in een afgesloten bureaulade achter te laten in plaats van deze mee naar huis te nemen als ze niet direct naar huis gaan.

Overigens wordt niemand verplicht om met die voorwaarden akkoord te gaan. Maar doe je dat niet, dan krijg je een desktop ipv een laptop. En dan kun je ook veel minder makkelijk thuiswerken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Dat is dus een erg andere situatie dan hier.

-

Schakel uit en leg in de kofferbak, dan is er toch geen probleem. De inbreker ruikt (zolang inderdaad uit / airplane mode) niet dat er een laptop ligt. De kans op braakschade wordt dus niet groter. De kans op diefstal van prive-spullen wordt kleiner omdat ze misschien genoeg hebben aan de laptop ;) Laat de werkgever weten dat de laptop dan structureel in de achterbak zal liggen (risico op auto-inbraak kan hij / zij dan afwegen tegen risico op kantoorinbraak) en klaar.

Al denk ik dat formeel t_captain in "Laptop van de zaak moet mee naar huis, aansprakelijkheid" gelijk heeft als je niets met die laptop doet buiten kantoor(-uren). Je kunt je wel afvragen of je dan niet te boek komt te staan als lastpak om niets.

Behalve bij grove schuld zou je niet aansprakelijk mogen zijn voor diefstal of beschadiging van de laptop. En die toezegging vooraf vragen is IMHO niet onredelijk. Ik vraag me sowieso af of er wel een wettelijke basis is om de werknemer aansprakelijk te laten zijn. AFAIK is dat dwingend recht waar niet ten nadele van de werknemer mag van worden afgeweken. (Dus als dat zo is, heb ik niet gecheckt: wat je ook afspreekt, toch is de werkgever verantwoordelijk).

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 30-03-2017 10:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 21:51
Waarom vraag je dat aan ons, en niet gewoon aan je werkgever? Wellicht vergoeden ze het gewoon als hij thuis gestolen word, maar hebben ze liever niet alle laptops bij elkaar liggen wat de schade aanzienlijk groter maakt bij een inbraak op de zaak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t_captain
Juridische termen: "schuld" of "grove nalatigheid". Dan kan aansprakelijkheid bij de werknemer worden gelegd. Anders niet.

Praktische tip: draadloze muizen etc hebben ook een 2.4 GHz signaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

t_captain schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:06:
Praktische tip: draadloze muizen etc hebben ook een 2.4 GHz signaal.
Goed punt: de zender in mijn draadloze muis is inderdaad niet volledig uit te zetten zonder de batterij er uit te halen. Wat bij bewaren in de auto een reden is om een muis met staart te willen hebben. Of de muis achter te laten, die is minder jatbaar.

offtopic:
Al vraag ik me af wat het nut is van een laptop als die alleen op kantoor wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
jip_86 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:04:
Waarom vraag je dat aan ons, en niet gewoon aan je werkgever? Wellicht vergoeden ze het gewoon als hij thuis gestolen word, maar hebben ze liever niet alle laptops bij elkaar liggen wat de schade aanzienlijk groter maakt bij een inbraak op de zaak.
Omdat een werkgever vaak in eigenbelang denkt (net zo als de werknemer). Dus het is wel handig om te weten hoe het in elkaar steekt voordat je het gesprek aan gaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 21:51
LordSinclair schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:11:
[...]

Omdat een werkgever vaak in eigenbelang denkt (net zo als de werknemer). Dus het is wel handig om te weten hoe het in elkaar steekt voordat je het gesprek aan gaat :)
Je kan toch wel eerst even polsen hoe het zit voor je van allerlei wat als scenario's door gaat lopen nemen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:15
Ik wil de eerste werkgever nog tegenkomen die me gaat vragen om een laptop te betalen die uit mijn huis of auto gestolen wordt.
Hier zijn al ooit laptops overreden, gestolen uit auto's, gestolen bij inbraak, onder de koffie geraakt etc.
Daar heeft nog niemand een rekening voor gekregen, en ik zou ze ook niet betalen.

Als er in mijn bedrijfswagen ingebroken wordt, dan ga ik ook geen nieuw slot of ruit betalen.

Ik snap wel dat de werkgever niet graag heeft dat er in het gebouw (met beperkte bewaking) een hoop laptops te vinden zijn. Er hoeft er maar eentje een verkeerde tip te geven in een kroeg, en er komt bezoek.

Maar het risico bij de werknemer leggen is fout.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:09
Als de laptop thuis gestolen word, vermoed ik dat er een claim op jouw verzekering gelegd wordt.
Klinkt dus niet als een goede afspraak, die je werkgever gemaakt heeft.

Ik zou eens vragen of hun verzekering (gevolg) schade/diefstal aan de laptop dekt buiten het bedrijf..
LordSinclair schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:38:
Op mijn werk is er een memo rondgestuurd dat met de verzekering is afgesproken dat er geen laptops op kantoor achter blijven. Je moet deze dus verplicht mee naar huis nemen.
Verder, dat je werkgever besluit dit buiten de verzekering te stellen, verplicht jou toch niet de laptop mee te nemen naar huis? Dit lijkt me een keuze en risico van de werkgever en niet van de werknemer. Hoe zij hun spullen verzekeren is voor jou niet relevant.

[ Voor 51% gewijzigd door fonsoy op 30-03-2017 11:35 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:15
Mijn laptop is thuis ooit gestolen geweest, ik heb dat aan de politie aangegeven, maar had toen geen diefstalverzekering.
De werkgever heeft me gewoon een nieuwe laptop bezorgd zonder enige discussie.
Ze liggen hier niet wakker over 1000€...

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
fonsoy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:33:
Als de laptop thuis gestolen word, vermoed ik dat er een claim op jouw verzekering gelegd wordt.
Klinkt dus niet als een goede afspraak, die je werkgever gemaakt heeft.
Welke verzekering heb jij die spullen van werkgever dekt?
LordSinclair schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:38:
Op mijn werk is er een memo rondgestuurd dat met de verzekering is afgesproken dat er geen laptops op kantoor achter blijven.
Oftewel je werkgever wil een lagere premie, en kiest nu voor een verzekering die praktisch niets dekt? Verzeker de laptops dan niet, en draag zelf het risico als werkgever. Dat doet de overheid ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc5proxy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 14:23
Tja waar doen ze moeilijk over ?
Een bedrijf is verplicht ook goede anti diefstal middelen te verstrekken.
pricewatch: Kensington ClickSafe Keyed Twin Laptop Lock

Vraag deze en je kan hem gewoon op de zaak laten indien nodig.
en rare tegen vraag maak eens een rondje in een lunchpauze en neem alles van waarde mee wat er los ligt te slingeren !
ik weet zeker dat je in een gemiddelde lunch meer kan vinden dan in de avond/nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

om het verhaal wat verder door te trekken.

Er volgt inbraak doordat de laptop in jouw auto / huis staat.
Wie is er verantwoordelijk voor de gevolgschade hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertelde me werk gever wel wat anders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:43
Ik heb gewerkt bij een werkgever waar deze regel ook werd ingesteld. Er waren een aantal mensen die hem ook niet mee naar huis wilden nemen, o.a. omdat je er voor moest zorgen dat hij thuis veilig en uit het zicht moest worden opgeborgen. Uiteindelijk is na overleg met de ondernemingsraad afgesproken dat men de laptop op het bedrijf mag achterlaten, mits hij uit het zicht in een afgesloten kast was opgeborgen. Misschien is dit een oplossing voor de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rc5proxy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:11:
Tja waar doen ze moeilijk over ?
Een bedrijf is verplicht ook goede anti diefstal middelen te verstrekken.
pricewatch: Kensington ClickSafe Keyed Twin Laptop Lock
Wij hadden bij een werkgever alle laptops aan zo'n slot (we eisten dit van onze gebruikers). Het heeft er nooit voor gezorgd dat er ook maar 1 laptop minder weggehaald werd bij inbraken als er niemand was. Met de simpelste betonschaar knip je ze doormidden, en daarna is het even op het gemak pielen om hem netjes te verwijderen.

Het hielp wel tegen de gelegenheidsdieven overdag. Overdag met een betonschaar rondwandelen is wat vreemd en komt niet veel voor. Dus dat voorkwamen we wel.

Een afgesloten kast in deze is natuurlijk ook totaal zinloos. Denk je dat inbrekers/dieven dat niet weten? Die hebben een simpel breekijzer bij wat zo de kast ontwricht.

Het enige wat echt helpt is opbergen in een kluis. Alhoewel ik ook meegemaakt hebben dat ze die meenamen. Dat was een stuk minder vaak gelukkig, dus redelijk veilig.

Voor de rest zijn goede sloten, afgesloten ramen en een degelijke inbraakbeveiliging vele malen nuttiger om diefstal te voorkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:01:
om het verhaal wat verder door te trekken.

Er volgt inbraak doordat de laptop in jouw auto / huis staat.
Wie is er verantwoordelijk voor de gevolgschade hiervan?
Dit zou ik ook wel willen weten.
Wat als iemand gezien heeft dat ik de laptop in de auto gelegd heb en dan dan m'n auto openbreekt?
Kosten voor mij?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
F_J_K schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:08:
[...]

offtopic:
Al vraag ik me af wat het nut is van een laptop als die alleen op kantoor wordt gebruikt.
Bij mijn werkgever heeft iedereen een laptop, en de meeste gebruiken die enkel in één vestiging. Ik ook, op een hele enkele keer een uitstapje naar een andere locatie. Aan het begin was ik er wat sceptisch over, maar het werkt prima. Je kan altijd bij vergaderingen en presentaties je eigen laptop gebruiken met alles erop wat je nodig hebt (dat is lang niet altijd enkel PPT bij ons). En je drukt hem in zijn dock en het je hebt al je randapparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc5proxy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 14:23
Wat als iemand gezien heeft dat ik de laptop in de auto gelegd heb en dan dan m'n auto openbreekt?
Kosten voor mij?
Al zo vaak meegemaakt de personen die laptop pas op plaats van bestemming in de kofferbak leggen
hebben geen achterruit meer na het overleg/borrel,
En de iets verstandigere die hem al voor vertrek in de kofferbak leggen hoeven niet via de de carglass naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
rc5proxy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:44:
Al zo vaak meegemaakt de personen die laptop pas op plaats van bestemming in de kofferbak leggen
hebben geen achterruit meer na het overleg/borrel,
En de iets verstandigere die hem al voor vertrek in de kofferbak leggen hoeven niet via de de carglass naar huis.
Tot die dieven er achter zijn dat iedereen daar bij de borrel een laptop in z'n kofferbak heeft liggen, dan is je achterruit ook kapot als je geen laptop achterlaat.
Dus: laat nou gewoon geen laptops achter in de auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik heb gewoon een laptop die wel wat waard is, maar niet erg duur.

Alles doe ik via een rdp sessie of citrix.

Laat ze dat ding meenemen zonder teveel braakschade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RemcoDelft schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:40:
[...]

Tot die dieven er achter zijn dat iedereen daar bij de borrel een laptop in z'n kofferbak heeft liggen, dan is je achterruit ook kapot als je geen laptop achterlaat.
Dus: laat nou gewoon geen laptops achter in de auto!
Daarom je werknemers in een sedan laten rijden. Kofferbak is dan niet meer makkelijk bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:59
Buiten de materiële schade. Is je werkgever op de hoogte van de risico's van verloren or gestolen data?
Zijn de laptops bijvoorbeeld versleuteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:21
Dat hebben wij ook op de zaak, ik heb speciaal een desktop geregeld O-)

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Z___Z schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:16:
[...]

Daarom je werknemers in een sedan laten rijden. Kofferbak is dan niet meer makkelijk bereikbaar.
Dus niet alleen moeten de werknemers dan als gratis kluis spelen voor de werkgever, ze moeten ook nog eens een onpraktische auto kopen om te zorgen dat de kans dat spullen van werkgever worden gejat kleiner is? En dat allemaal uiteraard onbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Dat geeft ook stof tot nadenken en overleg, ik zit niet te wachten op extra kosten omdat ik op het speelgoed van de baas moet letten.

De laptop kan wat mij betreft prima op de zaak laten liggen, gebruik voor privédoeleinde wordt toch al niet gewaardeerd (en heb ik ook geen behoefte aan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:09

Prx

Het is altijd een moeilijk onderwerp en veel organisaties, waaronder mijn werkgever, gaan hier gewoon niet goed mee om. Ik houd gewoon nog altijd vast aan het verhaal wat hier enkele jaren geleden geplaatst is door de GoT 'huisadvocaat':

Verwijderd in "Werklaptop gestolen, werkgever verhaalt eigen risico"

:)
Pagina: 1