Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Sommige mensen....
Nope, heb het nagevraagd.Op woensdag 04 juli 2001 19:04 schreef Pizzaman het volgende:
Ander familielid de 5 ingedrukt ?
Verwijderd
Voor de grap hing ik niet op.
Na een uur hing die persoon dus nog steeds aan de lijn, heb hem toen uitgescholden en opgehangen
Dit is 2 keer gebeurd
Zoiets had m'n broertje een keer. Dat was iemand die een mobieltje aan z'n broek had hangen en per ongeluk was de "Call" knop 2x ingedrukt. Dan wordt het laatst gebelde nummer gebeld.Op woensdag 04 juli 2001 19:08 schreef genitallius_magnificus het volgende:
Ik werd is een keer opgebeld, nam op, hoorde tv geluiden op de achtergrond en ook veel gepraat, maar niemand zei wat.
Voor de grap hing ik niet op.
Na een uur hing die persoon dus nog steeds aan de lijn, heb hem toen uitgescholden en opgehangen.
Dit is 2 keer gebeurd
Degene aan de andere kant heeft niks door, maar raakt wel veel geld kwijt zo...
Verwijderd
tegenwoordig kun je met telfort (Q) (ik weenie of het alleen met Q gaat..) ook uit het buitenland bellen
je moet dan bellen *123*+31 en dan de rest van het nummer en afsluiten met een #
als je in het buitenland zit werkt dit en wordt er iets aan gevraagd en wordt aangegeven dat je wordt terug gebeld en zo werkt het omdat je zelf nie kan bellen dus maar terug gebeld wordt..
!!
snappie?
Ik zat er eigenlijk ook aan te denken dat het een geintje is ofzo...
Is het niet zo dat als je je telefoon doorschakeld met *21, je dan het nr. van het doorgeschakelde nr. meezend ?? 'k Dacht ooit zoiets gehoord te hebben....
Eat my shorts !
nee....Op woensdag 04 juli 2001 20:06 schreef Toine_Mierts het volgende:
ik denk dat ik weet wat het is...
tegenwoordig kun je met telfort (Q) (ik weenie of het alleen met Q gaat..) ook uit het buitenland bellen
je moet dan bellen *123*+31 en dan de rest van het nummer en afsluiten met een #
als je in het buitenland zit werkt dit en wordt er iets aan gevraagd en wordt aangegeven dat je wordt terug gebeld en zo werkt het omdat je zelf nie kan bellen dus maar terug gebeld wordt..
!!
snappie?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
heb ik ook een keer gehad met iemandOp woensdag 04 juli 2001 19:10 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Zoiets had m'n broertje een keer. Dat was iemand die een mobieltje aan z'n broek had hangen en per ongeluk was de "Call" knop 2x ingedrukt. Dan wordt het laatst gebelde nummer gebeld.
Degene aan de andere kant heeft niks door, maar raakt wel veel geld kwijt zo...
bleef een half uur aan die telefoon hangen
ik wist toen wel dat hij in duinrell was en dat er 2 meisjes bij waren
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Tja, ik snap het wel. Maar wel erg vaag. Ik heb geen kennisen in het buitenland op vakantie nu...Op woensdag 04 juli 2001 20:06 schreef Toine_Mierts het volgende:
ik denk dat ik weet wat het is...
!!
snappie?
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
Dat zou heel goed kunnen denk ik ja. Dit lijkt me nog het meest waarschijnlijkOp donderdag 05 juli 2001 09:24 schreef Rtificial het volgende:
Een aantal bedrijven zoals Wehkamp en Chello hebben via internet de mogelijkheid je te laten bellen middels de zogenaamde 'call me now'-buttons. Er wordt dan een opdracht naar de telefooncentrale gestuurd, die vervolgens het ingevoerde nummer belt, en als je opneemt doorverbindt naar de betreffende afdeling. Waarschijnlijk heeft iemand een dergelijk geintje bij je uitgehaald.
Verwijderd
Je kunt namelijk op een site ***** iemand zijn tel. nr invoeren en hem/haar laten opbellen, maar als die persoon het opneemt zal het worden doorverbonden ..
Verwijderd
klopt maar dat is wel op kosten van dat bedrijf zelf. Maar het blijft een leuk geintjeOp donderdag 05 juli 2001 10:15 schreef Kemo het volgende:
HAHAHA waarschijnlijk is er een grap met je uitgehaald..
Je kunt namelijk op een site ***** iemand zijn tel. nr invoeren en hem/haar laten opbellen, maar als die persoon het opneemt zal het worden doorverbonden ..
Waarschijnlijk werd je dus opgebeld en zogauw je opnam werd je intern door verbonden dus de tonen die je hoorde kwamen van een huis/bedrijfscentrale.