Toon posts:

[iPhone 7] Foto's en apps opslaan op SD kaart?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hela, kan iemand mij zeggen hoe je met de ifoon 7 foto's en apps naar sd kaart kan verplaatsen. Hoe je dit kunt insteelen zodat ik niet alles op apparaat heb staan en ze niet kwijt kan geraken indien er iets fout gaat 😉 iemand ??
Is mijn eerste ifoon en wil niet alleen cloud gebruiken 😊
Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Een ifoon 7 heeft geen SD kaart aansluiting, dus apps kan je daar sowieso niet op verplaatsen.

Je hebt wel cases / usb sticks met opslaggeheugen waar het wel mogelijk is om media over te zetten.

Ik denk dat een online oplossing als dropbox een betere optie is.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:01

sapphire

Die-hard pruts0r

Even voor de duidelijkheid, dit gaat over een iPhone 7

Die heeft geen sd-kaart.

Je kunt iCloud gebruiken en/of dingen over zetten/backups maken met iTunes.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi HBNB, welkom op GoT :)

Toen je je topic openende, kreeg je de keuze of je een vraag wilde stellen, of een discussie-, ervaring- of feedbacktopic starten. Als je je de eerst optie had gekozen, kreeg je een lijst met vragen, zoals de relevante software en hardware die je gebruikt, en wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Waarschijnlijk heb je al het een en ander uitgezocht, en is handig om te vermelden wat je zelf al hebt gevonden. Op die manier komen we niet met suggesties en oplossingen die je al lang en breed hebt geprobeerd. Als je nl. zoek naar iPhone 7 SD card kom je al de nodige mensen tegen met dezelfde vraag en antwoorden daarop. Het helpt als je iPhone spelt als 'iPhone' en niet 'ifoon' ;)

Voor de volgende keer dat je een topic opent is het misschien handig om Het algemeen beleid en met name de quickstart nog 'ns goed door te lezen. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/