Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Verwijderd
Wil je betere prestaties (3D-Benchmarks, Quake fps'en, enz), dan kun je volgens mij beter een Geforce videokaart aanschaffen.
Met jouw budget kun je wel een PIII 650 ofzo kopen, maar de snelheidswinst zal in de praktische toepassingen niet echt spectaculair zijn.
Met jouw budget kun je wel een PIII 650 ofzo kopen, maar de snelheidswinst zal in de praktische toepassingen niet echt spectaculair zijn.
Harde schijf wordt al redelijk oud. Is dus al een bottleneck denk ik. Verder moet je kijken wat er precies op je bord past (S370 of Slot1?. Kan je 133 lopen of niet? Allemaal dingen waar je rekening mee moet houden.
Wat IK zou doen: Abit KT7raid (f470 en Duron 600 (f215) en f80 voor een Globalwin koelert.
Wat JIJ misschien beter kan doen: PIII kopen en IBM Teles 703015 schijf erbij als master.
Maar ja, als je al op 550 loopt kost het je heel wat pieko's om daar overheen te gaan met een nieuwe PIII... (650=f550, 700=f650 minimaal)
Dus: Geforce MX kaart en een IBM Teles: f400 + f300. Klaar.
Wat IK zou doen: Abit KT7raid (f470 en Duron 600 (f215) en f80 voor een Globalwin koelert.
Wat JIJ misschien beter kan doen: PIII kopen en IBM Teles 703015 schijf erbij als master.
Maar ja, als je al op 550 loopt kost het je heel wat pieko's om daar overheen te gaan met een nieuwe PIII... (650=f550, 700=f650 minimaal)
Dus: Geforce MX kaart en een IBM Teles: f400 + f300. Klaar.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
zie het nut er niet van in ja
om iedereen bij te vallen
om voor 750 nu up tegraden lijkt mij beetje dom, met zon proc kun je toch alles draaien?
koop er een vette videokaart van
ja
om iedereen bij te vallen

om voor 750 nu up tegraden lijkt mij beetje dom, met zon proc kun je toch alles draaien?
koop er een vette videokaart van
ja
of een celly.
Maar als je het leuk wil doen.
Koop de duron optie van victorvo en de geforce, verkoop je oude zoot en je bent voor minder als 750 klaar
(heb ik afgelopeweek ook gedaan)
Maar als je het leuk wil doen.
Koop de duron optie van victorvo en de geforce, verkoop je oude zoot en je bent voor minder als 750 klaar

(heb ik afgelopeweek ook gedaan)
= TheGrimReaper op tweakers