Ik zoek een?
Gaming PC voor game zoals FPS, MMORPG en Strategy.
Wat is je budget?
~€1100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil mijn huidige zeven jaar oude desktop gaan vervangen voor een gaming desktop waar ik voorlopig een tijd meer door kan gaan.
Wat heb je zelf al gevonden?
De voorkeur gaat uit naar een GeForce videokaart, omdat ik de software van Nvidea gewoon erg fijn vind. Ik heb zelf al wat onderdelen gevonden (zie hieronder). Zelf heb ik al twee SSD schijven en een normale HDD. Dus heb geen nieuwe opslag nodig.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag wat advies willen in de keuze van een voeding, ik zou het wel fijn vinden als het niet zoveel stroom verbruikt. Of in ieder geval niet meer dan nodig zou moeten zijn.
En sta open voor suggesties of verbeteringen.
Ook ben ik van plan op om korte termijn een nieuwe monitor te kopen.
Ik heb dit geheugen gevonden (kon het niet op Tweakers vinden): https://nl.hardware.info/...l-16gb-ddr4-3000-cl16-kit
Alvast bedankt voor het lezen en zie de reacties graag tegemoet.
Gaming PC voor game zoals FPS, MMORPG en Strategy.
Wat is je budget?
~€1100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil mijn huidige zeven jaar oude desktop gaan vervangen voor een gaming desktop waar ik voorlopig een tijd meer door kan gaan.
Wat heb je zelf al gevonden?
De voorkeur gaat uit naar een GeForce videokaart, omdat ik de software van Nvidea gewoon erg fijn vind. Ik heb zelf al wat onderdelen gevonden (zie hieronder). Zelf heb ik al twee SSD schijven en een normale HDD. Dus heb geen nieuwe opslag nodig.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag wat advies willen in de keuze van een voeding, ik zou het wel fijn vinden als het niet zoveel stroom verbruikt. Of in ieder geval niet meer dan nodig zou moeten zijn.
En sta open voor suggesties of verbeteringen.
Ook ben ik van plan op om korte termijn een nieuwe monitor te kopen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 204,- | € 204,- |
| 1 | Asus Prime Z270-A | € 160,95 | € 160,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 279,95 | € 279,95 |
| 1 | Cooler Master MasterCase Pro 5 | € 133,02 | € 133,02 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,- | € 54,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 861,87 | |
Ik heb dit geheugen gevonden (kon het niet op Tweakers vinden): https://nl.hardware.info/...l-16gb-ddr4-3000-cl16-kit
Alvast bedankt voor het lezen en zie de reacties graag tegemoet.
[ Voor 25% gewijzigd door NLboswachter op 29-03-2017 19:53 ]