Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung Galaxy S8 Preview - Futuristische smartphone is één

Pagina: 1
Acties:

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 13:04
Typfout op pagina 2:
We zouden het bijna vergeten, omdat het zo normaal is geworden bij Galaxy S-smartphones, maar het scherm ziet er weer indrukwekkend uit. De kijkhoeken zijn enorm, de maximale helderheid lijkt behoorlijk hoog en het oledscherm is weer zo contrastrijk dat de kleuren je zo ongeveer in het gezicht springen. Het scherm heeft ondersteuning voor hdr-content, dus als je dat op je scherm weet te voreren, kun je optimaal genieten van dat hoge contrast.
Ik denk dat hier 'toveren' hoort te staan.

En deze paragraaf eindigt niet goed omdat er twee keer 'mooi effect' in staat:
De hoeken van de video zijn bij het afspelen vierkant en niet afgerond, zoals het scherm ze standaard weergeeft. De afgeronde hoeken van het scherm hebben, ondanks dat je bij een volledige schermweergave toch weer wat beeldinformatie verliest, een mooi effect. De afgeronde hoeken hebben namelijk dezelfde curve als de hoeken van de S8 en S8+ zelf. Dat geeft een mooi effect.

[ Voor 32% gewijzigd door Junketsu op 29-03-2017 17:24 ]

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:44
Ah. Als er toch al een los topic is, dan maar hier:

Pagina 3:
Ook nog het noemen waard: de opslag is uitgebreid van 32GB op de Galaxy S7-serie naar 64Gb op de S8's. Dat is een goede stap.
Van 32GB naar 64Gb is bij mijn weten geen uitbreiding, maar ik vermoed dat dat dan ook niet is wat er bedoeld werd. :)

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:06

P_Tingen

omdat het KAN

... en gaat over tot de orde van de dag

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank, ik heb ze gefixt