Great pub food in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 1.399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:16

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Ik wil een goede vriend mee uit eten nemen aangezien hij recent jarig is geweest. Als anglofiel zijn we ooit lang geleden door GB gereist en tijdens die rondreis hebben in verschillende pubs tussen Londen en Inverness gegeten :)

Nu had ik het idee om dat gevoel weer eens opnieuw te creëren zonder er een hele vakantie van te maken, want dat wordt een beetje duur :p Dus zou ik graag ergens in NL (het liefst in Zuid Holland) weer eens echt origineel pub food te gaan eten in een atmosfeer dat alleen een pub kan uitademen. Onder het genot van goede ale of cider het verorberen van bijvoorbeeld een Toad in the hole, Shepherd's Pie, Cumberland Pie,Yorkshire Pudding, Jugged Hare, etc :9

Na een zoektocht via google kom ik er achter dat pub food helemaal niet zo populair lijkt te zijn in NL. Het is amper uit te vinden waar de goede pubs zitten en hoe het eten daar is.

Mijn zoektocht heeft tot nu toe drie pubs opgeleverd.
  • O'Caseys in Den Haag. Ben ik al een aantal keer geweest en het eten schijnt ok te zijn maar de sfeer is prut. Overal waar je kijkt hangt een TV met Rugby, Voetbal, Cricket, etc. Deze valt wat mij betreft af.
  • North End in Leiden. Leuke pub maar een beetje beperkte kaart. Iens geeft een 7.7, maar ik ben benieuwd of iemand daar wel eens gegeten heeft.
  • Fiddler in Den Haag. Op zich leuke tent, maar ik ben er al te vaak geweest en ik wordt niet warm van de kaart.
Ik ben benieuwd of iemand nog ideeën of aanbevelingen heeft?

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:53
Café de Bok in Den Haag, zit in de Papestraat (tussen O'Caseys en de Fiddler in).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 17:40
Trafalgar aan de Dommelstraat in Eindhoven, maar dat is niet echt Zuid-Holland. Hoe het eten vergelijkt met andere pubs kan ik moeilijk inschattien maar ik vind het altijd erg goed te eten (zeker de pies), de hele tent is eigenlijk een gezellig donker hol en de bieren en whiskeys zijn er erg goed te doen. Ook altijd enorm in trek bij de niet-Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:16

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
migchiell schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:36:
Café de Bok in Den Haag, zit in de Papestraat (tussen O'Caseys en de Fiddler in).
Hmm, jammer dat ik nergens een website of een kaart kan vinden. Heb jij daar zelf wel eens gegeten?

@The RealoneTja, Eindhoven is net iets te ver weg ;) Maar ik kom nog wel eens in de buurt, dus ik onthou hem wel!

[ Voor 7% gewijzigd door Standeman op 29-03-2017 17:17 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:53
Standeman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:14:
[...]

Hmm, jammer dat ik nergens een website of een kaart kan vinden. Heb jij daar zelf wel eens gegeten?
Ja, is wel jaren geleden en ik ben nog nooit in een pub in Engeland geweest dus de authenticiteit kan ik niet goed beoordelen, maar het was een gezellige kroeg met een hartelijke ontvangst, en het eten was heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 13:36
Standeman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:29:

North End in Leiden. Leuke pub maar een beetje beperkte kaart. Iens geeft een 7.7, maar ik ben benieuwd of iemand daar wel eens gegeten heeft.
North End heb ik meermaals gegeten. Was erg tevreden over de kwaliteit. Niet zo goed als in Engeland maar kwam er zeer dichtbij in de buurt. Verder heeft North End ook een groot assortiment Whiskeys met bijbehorende "bijbel" om te kiezen welke whiskey met achtergrondverhaal je wilt drinken :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lxske
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-03-2020
NorthEnd vond ik best aardig eten, maar de bediening was wat chagrijnig/ongeïnteresseerd. Wel een heel mooie tent.
Wat ik je nog kan aanraden is Murphy's Law in Den Haag. Ieniemienie zaakje vlakbij de Denneweg. Kost niks, geen keuze: alleen een (lekkere) dagschotel en een supersfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2009
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-11-2021
dit mss?
[url] Spam[/url]

[ Voor 34% gewijzigd door Outerspace op 23-10-2021 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En kick van 4 jaar is niet nodig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 23-10-2021 10:57 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.