Ik wil een goede vriend mee uit eten nemen aangezien hij recent jarig is geweest. Als anglofiel zijn we ooit lang geleden door GB gereist en tijdens die rondreis hebben in verschillende pubs tussen Londen en Inverness gegeten 
Nu had ik het idee om dat gevoel weer eens opnieuw te creëren zonder er een hele vakantie van te maken, want dat wordt een beetje duur
Dus zou ik graag ergens in NL (het liefst in Zuid Holland) weer eens echt origineel pub food te gaan eten in een atmosfeer dat alleen een pub kan uitademen. Onder het genot van goede ale of cider het verorberen van bijvoorbeeld een Toad in the hole, Shepherd's Pie, Cumberland Pie,Yorkshire Pudding, Jugged Hare, etc 
Na een zoektocht via google kom ik er achter dat pub food helemaal niet zo populair lijkt te zijn in NL. Het is amper uit te vinden waar de goede pubs zitten en hoe het eten daar is.
Mijn zoektocht heeft tot nu toe drie pubs opgeleverd.
Nu had ik het idee om dat gevoel weer eens opnieuw te creëren zonder er een hele vakantie van te maken, want dat wordt een beetje duur
Na een zoektocht via google kom ik er achter dat pub food helemaal niet zo populair lijkt te zijn in NL. Het is amper uit te vinden waar de goede pubs zitten en hoe het eten daar is.
Mijn zoektocht heeft tot nu toe drie pubs opgeleverd.
- O'Caseys in Den Haag. Ben ik al een aantal keer geweest en het eten schijnt ok te zijn maar de sfeer is prut. Overal waar je kijkt hangt een TV met Rugby, Voetbal, Cricket, etc. Deze valt wat mij betreft af.
- North End in Leiden. Leuke pub maar een beetje beperkte kaart. Iens geeft een 7.7, maar ik ben benieuwd of iemand daar wel eens gegeten heeft.
- Fiddler in Den Haag. Op zich leuke tent, maar ik ben er al te vaak geweest en ik wordt niet warm van de kaart.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.