Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet mijn huidige laptop vervangen. Het is belangrijk dat deze snel opstart, en dat deze in ieder geval het dagelijkse "internetten" aankan en dat facebook spellen in ieder geval soepel werken. Daarnaast af en toe een RDP sessie opzetten of een laag resolutie game spelen (denk aan Hotline Miami, 2D games voornamelijk).
Wat is je budget?
Tussen de 300 en de 500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal incidenteel meegenomen worden. Voor de rest zal deze vooral in huis gebruikt worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De enige eis die ik heb is dat de resolutie in ieder geval meer moet zijn dan 1366x768. Of het prijs verschil moet wel zo groot zijn, dat het niet anders kan.
Qua accu moet deze in ieder geval +/- 5 uur mee gaan. Dat zou fijn zijn. Qua opslag hoeft het niet veel te zijn, de meeste software en media staat toch een NAS.
Alvast bedankt. Ik zie door de bomen het bos niet meer als het om laptops gaat.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet mijn huidige laptop vervangen. Het is belangrijk dat deze snel opstart, en dat deze in ieder geval het dagelijkse "internetten" aankan en dat facebook spellen in ieder geval soepel werken. Daarnaast af en toe een RDP sessie opzetten of een laag resolutie game spelen (denk aan Hotline Miami, 2D games voornamelijk).
Wat is je budget?
Tussen de 300 en de 500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal incidenteel meegenomen worden. Voor de rest zal deze vooral in huis gebruikt worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De enige eis die ik heb is dat de resolutie in ieder geval meer moet zijn dan 1366x768. Of het prijs verschil moet wel zo groot zijn, dat het niet anders kan.
Qua accu moet deze in ieder geval +/- 5 uur mee gaan. Dat zou fijn zijn. Qua opslag hoeft het niet veel te zijn, de meeste software en media staat toch een NAS.
Alvast bedankt. Ik zie door de bomen het bos niet meer als het om laptops gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Newjersey op 29-03-2017 15:45 ]