Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nehpla
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-07 16:41
Hallo allen,

Voor mijn nieuwe studentenkamer ben ik op zoek naar een nieuwe tv. Aangezien de tv centraal gebruikt zal worden voor meerdere doeleinden wil ik graag een relatief ''groot'' model. Ik blijf echter wel een arme student dus wil de kosten zo laag mogelijk houden. Wat ik dus zoek is een mooie balans tussen prijs en kwaliteit.

Omdat ik mijn pc wil kunnen aansluiten op de tv wil ik minimaal 2 HDMI aansluitingen. Ik zat te denken aan de https://tweakers.net/pric...lora-42led1500-zwart.html maar las dat de geluidskwaliteit daar wat minder van was. Is het dan een idee deze aan te schaffen met eventueel een speakersetje erbij? Zoja, welke speakers zijn dan aan te raden?

Ik hoor graag of er een alternatief voor de tv is die ik over het hoofd heb gezien en of er nog andere tips zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dat het geluid van een platte tv niet optimaal is, is een gegeven. Dat is nu eenmaal inherent aan de beperkte ruimte om een fatsoenlijke klankkast te creëren.

Bij een toestel als deze zou ik me eerder zorgen maken over de beeldkwaliteit. Salora is toch een televisie in de budgethoek dus op dat gebied is er niet veel te verwachten.
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog eens.

Ten slotte een verhuizing van dit topic naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nehpla
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-07 16:41
Ik had geen idee dat ik verkeerd zat en dat groeten niet mocht, bedankt.
Als ik niet veel kan verwachten van Salora, waar moet ik dan naar kijken? als dit een budgethoek is, waar moet ik dan op letten qua hoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De uitverkoophoek ;) . Deze staat bijv. in het Mediamarkt krantje van deze week voor €329 pricewatch: Samsung UE40J5200AW Zwart